درگیری و صدای انفجار در اردوگاه جنین

ارتش رژیم صهیونیستی حمله وحشیانه‌ای خود را به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری آغاز کرده و با ورود نظامیان بیشتر این رژیم به جنین، درگیری‌های گسترده در این منطقه ادامه دارد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های فلسطینی خبر دادند که صبح امروز یکشنبه درگیری شدیدی میان نظامیان صهیونیست با نیروهای مقاومت در اردوگاه «جنین» در شمال کرانه باختری صورت گرفت.

منابع خبری از درگیری رزمندگان مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در چندین محور در جنین در پی یورش صهیونیست‌ها به این اردوگاه خبر دادند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که پس از هدف قرار دادن خودروهای زرهی رژیم اشغالگر با بمب دست ساز، انفجاری در این اردوگاه به صدا در آمده است.

سرایا القدس - تیپ جنین- با اعلام خبر درگیری با نظامیان صهیونیست در این اردوگاه گفت: با گلوله‌های سنگین با نظامیان اشغالگر در شهر جنین و اردوگاه آن مقابله می کنیم.

القدس با اشاره به درگیری های شدید رزمندگان این جنبش با نظامیان اشغالگر در چندین محور در جنین افزود: مجاهدین ما خودروهای اشغالگر را در شهر جنین و اردوگاه آن با مواد منفجره هدف قرار دادند.

کرانه باختری در چند ماه اخیر شاهد افزایش مقاومت شهروندان فلسطینی در برابر یورش‌های نظامیان صهیونیست و مبارزه مسلحانه مبارزان فلسطینی با صهیونیست‌ها است. این وضعیت سران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی را به شدت نگران کرده است.

اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری که به غزه‌ای دیگر در شمال فلسطین اشغالی شناخته می‌شود، بار دیگر صحنه یورش و جنایات ارتش اشغالگر اسرائیل است؛ مناطق مختلف کرانه باختری از زمان آغاز جنگ غزه نیز به پا خاسته و روزی نیست که خبری تهاجم جدید یا شهادت یک یا چندین نفر از جوانان فلسطینی مخابره نشود، طبق آمار وزارت بهداشت غزه طی ۲۳۳ روز گذشته ۵۱۸ نفر در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند که سهم استان جنین تاکنون ۱۳۱ شهید است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 0
    باید افکار عمومی و دولت ها به اسقاطیلی ها بیشتر فشار بیاورن تادوباره خبرگزاری و رسانه ها در غزه و کرانه باختری فعال بشن. تا از این جنایات ضدبشری به دنیاخبررسانی و تصاویر صادر بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس