تساوی باخت‌گونه استقلال برابر نساجی/ نکونام مقابل تیم سابقش کم آورد

تیم استقلال در بازی حساس مقابل نساجی تن به تساوی بدون گل داد تا صدر جدول را از دست بدهد.

به گزارش مشرق، تیم استقلال امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه وطنی مهمان نساجی مازندران بود که این دیدار درنهایت با نتیجه تساوی صفر - صفر به پایان رسید.

فیلم/ خلاصه بازی نساجی مازندران ۰ - استقلال ۰

ساکت الهامی برای تقابل با استقلال از نفرات زیر در ترکیب اصلی نساجی استفاده کرد:

لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سعید بیگی، سعید آقایی، منصور باقری، مهرداد عبدی، محمدرضا حسینی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی.

تساوی باخت‌گونه استقلال برابر نساجی/ نکونام مقابل تیم سابقش کم آورد

جواد نکونام نیز برای این بازی نفرات زیر را در ترکیب استقلال قرار داد:

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، زبیر نیک نفس، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

تساوی باخت‌گونه استقلال برابر نساجی/ نکونام مقابل تیم سابقش کم آورد

داور مسابقه: بیژن حیدری.

دقیقه ۱۷: نساجی از راه دور صاحب یک ضربه کاشته شد که شوت محمدرضا آزادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: حرکت محمدرضا حسینی از سمت چپ و ارسال خطرناک این بازیکن را مدافعان استقلال راهی کرنر کردند.

دقیقه ۴۰: ارسال بلانکو به روی دروازه با ضربه سر خطرناک جلالی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵+۱: شلیک محکم سلیمی را پولی به زیبایی راهی کرنر کرد.

تساوی باخت‌گونه استقلال برابر نساجی/ نکونام مقابل تیم سابقش کم آورد

دقیقه ۵۱: شوت بد رضاوند با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: ارسال کرنر جلالی به روی دروازه با ضربه سر بلانکو همراه شد که توپ به تیرک افقی دروازه برخورد کرد تا مهمترین موقعیت بازی از دست برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    1 1
    واقعا نکونام بازی استقلال را نابود کرده است که در بدترین زنان ممکن هم تیم را دفاعی به زمین می فرستاد و حتی توان بردن نساجی ته جدولی را هم ندارد. ولی در عوض اوسمار بازی پرسپولیس را شناور و بروز و فقط برای برد به زمین می فرستاد. باخت سه بر صفر را با برد عوض می کند ولی نکونام فقط یک. سومین بازی کردن و درگیری با داور و......می باشد. من استقلالی تمام عیار هستم اما قهرمانی فقط برازنده تیم اوسمار است چون فوتبال روز بازی می کند
  • حمیدرضایی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    1 3
    مهم بازی پرسپولیس بود که داور براشون سنگ تمام گذاشت با اخراج بازیکن استقلال خوزستان
  • علی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    2 1
    تیمی که فوتبال بازی نمی کند همان بهتر که صدر جدول نباشد. تیمی که برای قهرمانی منتظر شانس و .......‌می مانند همان بهتر که قهرمان نشود. تیمی که بازیکن و مربی ندارد همان بهتر که قهرمان نشود. و خلاصه مربی و تیمی که ترسو هستند هیچ وقت قهرمان نخواهند شد
  • زنجانی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    2 1
    نکونام باید اخراج بشه
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    2 1
    حالا طرفدارای کیسه سوراخ و باشگاه دوچرخه بیان ناله کنند
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      0 1
      بدبختا مردندو دیگه نیستن که ناله کنن!
  • کیسه کش IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    2 1
    وقتی چشمت به بازی حریفت باشه همین میشه
  • محمد IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    3 0
    استقلال خیالش راحت بود که پرسپولیس بازی رو. باخته برای همین بازی خودشو شل گرفت و آخرش مجازات شد.
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    0 1
    وزلرت و فیفا و فدراسیون و مافیا وسلزمان لیگ و کمیته انضباطی و داوران و توپ جمع کن ها کم یودن امشب ثابت شد استغفرا.. خدا هم با پرسپولیسه!
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    0 0
    وزلرت و فیفا و فدراسیون و مافیا وسلزمان لیگ و کمیته انضباطی و داوران و توپ جمع کن ها کم یودن امشب ثابت شد استغفرا.. خدا هم با پرسپولیسه!
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    1 0
    روزی که مساوی میکردی دور افتخار میزدی و حالا کو اون دور افتخار
  • یکی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    این داوره اصلا تو هر بازی که برای استقلال قضاوت می کند اصلا اجازه حمله و خطر به استقلال نمیده با سوت‌های الکی و بی جاش خیلی رو مخ بود از اول بازی . چند بازیشو دیدم منتظر هست دو بازیکن تو محوطه جریمه نزدیک هم بشوند سریع به نفع دفاع سوت میزنه خیلی داوریش حال به هم زن هست
  • پیروزه IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    2 3
    همه متوجه شدند که داور سر استقلال اهواز چطور برید بعد می گویند .......قبل از شروع بازیها جام می دادند پرسپولیس و چرا دیگر تیمها این همه هزینه بکنند.قهرمانی مبارک پرسپولیس.
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      0 1
      فضولی نکن و حرف بیخود هم نزن! تو اگه بیل زنی برو باغچه خودتو بیل بزن! تیم کیسه درجای دیگه ای نتوانسته امتیازبگیره و تو اینجا پاچه پرسپولیس را میگیری؟؟؟یعنی حتما پرسپولیس باید ببازه تا شما قهرمان شوید؟؟؟
  • محمد IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 0
    اقای نکونام بازی رو دوباره ببین شما خامی کردی شما بین دو نیمه کار پرسپولیس رپ تموم شده پنداشتی و بازی رو با این طرز فکر جلو بردی حتی توی ذهنت مصاحبه ی بعد از بازی رو مرور کردی ولی ورق برگشت و تو به تفکر غلطت و هوادار به تو باخت امروز پرسپولیس یا نساجی برنده نبود امروز تو بازنده ی تمام خطوط بودی دل هوادار خون شد
  • هانا IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 2
    هنوز هیچی تمام نشده خدا بزرگه
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      1 0
      خدا بزرگ است که حق به حقدارمیرسه دیگه!!!
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      0 0
      برای شما همیشه داورها بزرگ بودن وبه خدا اعتقادی ندارین
  • US ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 0
    امان از دست نکونام و اعضای تیمش. اقای نکونام و بازیکنان استقلال این بهانه ها و حرفهای احساسی شما فقط به درد نوجوانهای احساسی میخوره. جام دست خودتون بود. نود دقیقه بازی کردید ولی دریغ از فشار دریغ از حمله جوری بازی میکردید که انگار یه بازی اشریفاتیه و در سرنوشتتون هیچ تاثیری ندارع. نکدنام بعد از بازی شروع کرده به آه و ناله و مقصر کردن این و اون. عزیزم اگر برای پرسپولیس هزار تا گلم که درمیاوردن تو و تیمت بازی خودتون رو با یه گل هم که میبردی کار تمام بود. چرا باید بزاری و تو پنج دقیقه آخر فشار بیاری. تیمی که قهرمانی میخواد اونم در دو هفته پایانی ور حالی که رقیبش فقط یک امتیاز باهاش اختلاف داره ایا انقدر بی تفاوت و سرد بازی میکنه؟ یعنی استقلال صدر جدولی از استقلال ته جدول کمتر بود که اونا سه تا به پرسپولیس تو ازادی زدن و شما یه گل به تیم ته جدولی نتونستید بزنید. این که شما برای تساوی رفته بودید و بعدم که باخبر شدید پرسپولیس سه تا خورده و دیکه وا دادید و به باخت حریف دلخوش شدید چه ربطی به سازمان لیگ و داور و فلانی و فلانی داره؟ چطور استقلال خ سقوط کرده میتونه سه تا به تیم صدر بزنه توی صدر نشسن نمیتونی یه گل به تیم ته جدولی بزنی؟ میگی بازیکن نداشتیم کل فصل استقلال خوزستان بازیکن داشت؟ اقای نکونام شما و سایر باریکنان باید ۷۰ درصد مبلغ قرار داد رو به باشگاه پس بدید چون نابود کردید قهرمانی رو پس پول گرفتنتون برا چیه؟
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      2 0
      خب پول برای تهیه یخ لازم دارن دیگه!!!خخخخخخخخخخخخخخ
  • کامکار IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 0
    اوووووف کیسه کیسه کیسه بدجاییت سوخته کیسه
  • فوتبالیست نجومی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    4 0
    هواداران باحال >>>> دوستون داریم >>>> درامد نجومی برای ما >>>> دعوا و ... برای شما >>>> >>>>>شما نبودید واقعا ما لنگ بودیم !!! >>>> آورین >>>> تو سر و کله هم بزنید !! >>>> دوستون داریم !!! >>>>> راستی شما آی کیوتون چنده که این قدر ما رو دوست دارید ؟!! >>> تا حالا فوتبال هم بازی کردید ؟!! >>>>>>خیلی با حالید !! >>>> خیللللللللیییی
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 0
    آقای حسینی من یک استقلالی هستم و دیروز از بازی بد شماها کلی حرص خوردم ... وقتیکه تیم شما چهارتا پاس درست نمی توانستید به هم بدهید وقتیکه در طول بیش از صد دقیقه بازی بجز یک شوت خوب و جوندار حتی چهار موقعیت جدی نتوانستید روی دروازه حریف خلق کنید ! انتظار داری داور بیاد و براتون گل بزنه و بازی را در بیاره ؟! چرا کاپیتان و مربی میخواهید بازی بدتان را ماستمالی و توجیه کنید ؟! آقایان ننر بازی و بهانه تراشی و فرار به جلو و توجیهات مسخره بس است ! تیمی که میخواهد قهرمان شود باید فقط متکی به خود و بضاعت و داشته های خود باشد و شخصیت قهرمان داشته باشد و قهرمانانه بازی کنید ... پرسپولیس یا هر تیم دیگری که بازی 3 -0 باخته را ظرف مدت کمتر از 10 دقیقه 4-3 میکند و برنده میشود قابل احترام است نه این طعنه ها و متلک های مبتذل به خودتون بیائید ... هنوز همه چیز تمام نشده 2 بازی باقی مانده میتواند آبستن حوادث تآثیر گذاری باشد پرسپولیس یک بازی دشوار در قزوین خواهد داشت همون تیمی که در آزادی به سختی شکستش داد و استقلال 2 بازی در تهران بکوشید و نان تلاش و بازوی خود را بخورید کسی برای شما بازی در نخواهد آورد ... !
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    2 0
    این مساوی برای کیسه از صدتا شکست هم بدتر بود.
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      1 0
      پرسپولیس خوب در آب نمک خوابوندش و درپایان حسابش را رسیدهااااااااااا
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      1 0
      پرسپولیس بد کلاهی سرش گذاشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس