1

فرمانده کل سپاه با اشاره به نقش آیت الله رئیسی در سنگر ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: او در این مدت کوتاه سه ساله عرصه‌های وسیعی از شخصیت ملی را برای ایران و ایرانی بزرگ ساخت .

به گزارش مشرق به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع سردار سرتیپ پاسدار شهید سید مهدی موسوی فرمانده دلاور یگان حفاظت ریاست جمهوری در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در شهر ری با بیان اینکه خداوند ایثارگرترین انسان‌های خود را گلچین کرد، اظهار داشت: شهدای خدمت حتی یک لحظه را برای خدمت به ملت عزیز این از دست نمی‌دادند، من با آن‌ها و خط سیر آن‌ها آشنا هستم و میزان تأثیر آنها را می‌شناسم؛ می‌توانم بگویم که خداوند بخشنده‌ترین و ایثارگرترین‌ها را گلچین کرد و در جوار خود ماوا داد.

وی افزود: رئیس جمهور ما آسمانی و مصداق یک رئیس جمهور کامل بود که کم می‌خوابید و حتما در خواب هم دغدغه مردم را داشت؛ او کارخانه‌های تعطیل شده را راه‌اندازی و به روستاهای محروم سر کشی کرد و منزلت بین‌المللی نظام را در جهان رشد و جایگاه ایران را ارتقا داد و به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و میدان‌داری رئیس جمهور امروز ایران اسلامی اقتداری مثال‌زدنی دارد.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه این روزها کوچه‌ها و خیابان‌ها و شهرهای ما سرشار از عشق و رایحه دل‌انگیز شهادت گشته و روح جهاد در جامعه ما زنده شده است، تصریح کرد: رودهای جاری و بی‌انتها، از انسان‌های دلداده، مومن، وفادار و فداکار جاری شده و دریای مواجی از عاطفه و احساس عمیق در ایران ما موج می‌زند؛ آنچه مورد اهمیت است اینکه شخصیت‌های بزرگی که در سانحه خدمت‌رسانی به ملت عزیز ایران در شرف شهادت نائل آمدند، همگی دارای شخصیت‌های رفیع، معنوی، الهام آفرین، پرتلاش، مجاهد، خستگی‌ناپذیر، مردم‌دار، مردم‌دوست، خالص، بی‌ریا، متواضع، وارسته، اهل عبادت و انسان‌هایی بودند که یک لحظه را برای ملت ایران از دست نمی‌دادند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه رئیس جمهور شهید کار را از روزهای قبل بیشتر پیگیری می‌کرد و شهید موسوی نیز به خانواده خود آن طور که باید نمی‌رسید و خود را وقف کشور کرده بود، افزود: خانواده‌ شهید موسوی جزو خانواده‌های مؤمن و متدین است که این چنین فرزند غیور تحویل انقلاب داده است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران هر روز بیشتر به نظام و رهبری متکی است و دوست و دشمن را بهتر می‌شناسند، ادامه داد:  شجاعت ، تصمیم، توکل و استقامت رهبر معظم انقلاب در ماجراهای بزرگ  مثال‌زدنی است ، جمهوری اسلامی ایران در وعده صادق به قلب دشمن کودک‌کش حمله کرده است و رئیس جمهور نیز با شجاعت سیاسی موضع جمهوری اسلامی را به خوبی ترسیم کرد.

سرلشکر سلامی با تمجید از نقش آفرینی های شهید امیر عبداللهیان در ترسیم پیام های سیاسی عملیات وعده صادق برای جهانیان خاطرنشان کرد: شهید امیر عبداللهیان مشروعیت سیاسی نظام را در عملیات بزرگ وعده صادق در جهان به معرض عموم گذاشت و با حضور فعال در میدان سیاسی، پیام‌های جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی را به خوبی مدیریت کرد و قاطعانه پاسخ داد.

وی با بیان اینکه مسائل کشور در سه سال اخیر مسیر توسعه و آبادانی را پیش گرفته بود و هرچیزی در جای خود قرار داشت آنها  را مرهون تلاش شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رییسی دانست و ابراز داشت: اقتدار، مصلحت و شکوه کشور به برکت وجود رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی است که ان‌شاالله پرچم را به دست صاحب اصلی خود حضرت مهدی(عج) خواهد رساند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به نقش آیت الله رئیسی در سنگر ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: او در این مدت کوتاه سه ساله عرصه‌های وسیعی از شخصیت ملی را برای ایران بزرگ ساخت و تلاش کرد کشور را از تحریم‌ها نجات دهد و در این امر موفق بود و توانست استعدادهای درونی ملت را شکوفا کند.
وی در ادامه با اشاره به خصوصیات اخلاقی وزیر امور خارجه تاکید کرد: شهید امیر عبداللهیان دیپلماتی قاطع و قوی بود و از هیچکس جز خداوند نمی‌ترسید، او در وعده صادق خوش درخشید و مقابل فشارهای سیاسی و بین‌المللی قدرت‌های مقابل ایستاد.

سرلشکر سلامی ‌گفت: امیر عبداللهیان نظام و انقلاب ما را در جامعه جهانی ترویج داد و  در عین قاطعیت، فردی خاکی، افتاده، مومن، سختکوش و جدی بود.

وی امام جمعه شهید تبریز را فردی دانست که به سادگی با مردم سخن می‌گفت و بیان کرد: شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی هم فردی پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، نمونه عنصر اجرایی قدرتمند
 و باایمان بود.

سرلشکر سلامی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 15 سال است که شهید موسوی را می‌شناسم افزود: سردار شهید سید مهدی موسوی اسوه یک انسان با تعصب، غیرتمند، جوانمرد، باوفا، فداکار، از جان گذشته، مهربان، مردم‌دار و خستگی‌ناپذیر بود، شخصیتی که هر وقت او را می‌دیدم از بس برای حفظ جان رئیس جمهور تلاش می‌کرد صدایش گرفته بود.

وی خاطرنشان کرد: سردار موسوی در بسیاری ماموریت‌ها مجروح می‌شد و عقب نمی‌نشست و در تمام سفرها همراه رئیس جمهور با عشقی وصف‌ناپذیر کار می‌کرد و به پاسداری خود واقعاً ایمان داشت تا رئیس جمهور بتواند در امنیت و آرامش کامل به خدمت خود به ملت ایران ادامه دهد.‌

فرمانده کل ‌سپاه افزود:‌ حضور 63 هیئت خارجی برای وداع با پیکر شهید رئیسی نشان از شخصیت اثرگذار وی دارد.‌ با تلاش‌های شهید رئیسی امروز ایران  وجه جهانی بزرگی دارد. ‌

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه با شهادت این عزیزان هیچ چیزی عوض نشده است، گفت: ‌اقتدار ایران به برکت رهبری امام خامنه‌ای ادامه خواهد داشت و از هیچ قدرتی نمی‌هراسیم و این را بدانید دشمن تمام استعداد خود را به کار گرفته تا به ایران ضربه بزند؛ اما در تمام عرصه‌ها ناکام مانده‌اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه خلبانان شهید که در این سانحه به شهادت رسیدند نجیب و بسیار باتجربه بودند، افرود: با همراهی فرمانده کل ارتش به خانواده این شهیدان سر زدیم؛ خانواده آنها را بسیارمصمم دیدیم و یاد آنها را گرامی می‌داریم.

فرمانده کل سپاه ادامه داد : ملت ایران چند روزی است که اشکبار شهدای خدمت هستند و در این چند روز حماسه آفریدند و من به نوبه خودم کف پای همه مردم را می‌بوسم؛ روح زندگی همه مسئولان، شما مردم هستید ‌و دوست داریم برای شما فدا شویم. من صمیمانه از همه مردم ایران که این روزها افتخاری جهانی خلق کردند تشکر می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    3 6
    خدایا آن روز ها را از حساب عمرمان پاک کن!!! رییس جمهوری هم بود که از نوشتن مرگ بر اسرائیل روی موشک بر خود می لرزید!!!!!!
  • FR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    2 6
    سردار عزیز این جمله شما که در جریان فتنه سیرک برانداز زن زندگی فرمودید که قوت قلب در ان شرایط بود را فراموش نمیکنیم فرمودید با همین بچه ها به جنگ تان خواهیم آمد درود بر شما و همه شهدای خدمت در راه انقلاب اسلامی
  • مجتبی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    0 6
    سرت سلامت سردار عزیز من حقیر که باشم که ... من دست بوس و پابوس شما هستم سردار جان
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    2 4
    یاد بگیر از آقای رییسی همه مسولان تنبل وراج و سخنور و پشت میز نشین و مختلف بدانند آقای رییسی ظرف سه سال ملت را بیدار کرد که مرد عمل و همت و کار دلاوری چه کسی است آقای رییسی یک تنه کار هزار مقام مسول را انجام داد حیف که نماند میوه زحمات سه ساله اش را ببیند درود بر روحش
  • کارشناس IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 4
    از بورس غارت شده مشخص است
  • آرش چویل IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 1
    اینو برا دشمن می‌نویسم ؛ شهید رئیسی و شهید امیر عبداللهی به مراتب برای شما خطرناکتر از خود آنها خواهد بود .
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 2
    ریسی عزیز ما را حلال کن حسابی غمگینم مسولین باید ریسی وار خدمت کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس