کد خبر 1605894
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

رهبر انقلاب در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت شهادت گونه آقای رئیسی، از ایشان به عنوان "عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش" یاد کردند. همچنین در دیدار با خانواده شهید و مقامات ارشد دیگر کشور ها، توصیفات منحصر به فردی داشتند که شایسته بازخوانی است:

"همه‌ مدت مسئولیت این انسان بزرگوار و فداکار چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه پیش از آن، یکسره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم، کشور و اسلام سپری شد.

رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت. در این حادثه‌ی تلخ، ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد. برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، از این رو آزردگی هایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی شد.

ما یکی از بهترین عناصر مان در زیر این آسمان را از دست دادیم؛ یکی از بهترین‌ها را از دست دادیم... چاره‌ای نیست؛ اینها را باید تحمل کرد در راه خدای متعال.

حادثه از دست دادن رئیس جمهور و جمعی از مسئولین و همراهان آنها، سنگین است؛ اما در طول دوران جمهوری اسلامی همواره مشاهده کرده‌ایم که بر اساس حکمت الهی و با صبر و پایداری مردم، حوادث تلخ منشاء پیشرفت‌ها و حرکت‌ها شده‌اند.

از دست دادن شهید دکتر رئیسی، برای ما سخت است؛ اما به لطف خداوند، ملت ایران از این حادثه تلخ به عنوان یک فرصت استفاده خواهد کرد، همان‌گونه که در سال‌های گذشته از حوادث سخت تولید فرصت شده است. ملت ما الحمدالله ملت ایستاده و بیدار است و اعتماد و توکل ما نیز به خدای متعال زیاد است و ان‌شاءالله ملت ایران از این حادثه سود خواهد برد.

(در دیدار امیر قطر:) از دست دادن رئیس جمهور جامع‌الاطرافی همچون آقای رئیسی، سخت است؛ اما به رغم این فقدان، حرکت کشور هیچ تغییری نخواهد کرد و همان روح علاقه و اطمینان میان ایران و قطر که در دوره رئیس جمهور فقید حاکم بود از طرف آقای دکتر مخبر ادامه خواهد داشت.

(در دیدار نخست وزیر عراق) ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم. آقای رئیس جمهور، برادر بسیار خوب و مسئولی کارآمد و با کفایت و صمیمی و جدی بود. اکنون آقای مخبر بر اساس قانون اساسی، مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته‌اند و ان‌ شاء الله همان مسیر همکاری‌ها و توافق‌ها با دولت عراق ادامه پیدا خواهد کرد".

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • mahmoudsalmani1101 IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    اشاره مرد خردمند به جامع الاطراف بودن پیام دارد الان عزیزانی مطرحند که‌ خبلی خوبند اما مدیریت جامعه در این دنیای فوق حساس و روابط فوق پیچیده و گاه هزاران بعدی و هزاران وجهی با ماموریت آمادگی جهان برای ظهور ماجرایی بسیار مهم است افراد خوب و لایق هستند چند نفر اما لیاقت برتر این است که عزیزان حساسیت اداره کشور ‌مسئولیت الهی را درک کنند و این کشتی را همه باهم هدایت کنند خردمندی فرمانده باشد آقایان عملگرا و‌جهادی که اسم نمی‌برم معاون‌و اجرایی و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس