کنعانی: در حرکت روبه پیشرفت ایران خللی ایجاد نخواهد شد

سخنگوی وزارت خارجه گفت: به رغم فقدان دکتر امیرعبداللهیان اما در حرکت پرشتاب جمهوری اسلامی در حوزه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل اطمینان می‌دهیم که هیچ خللی ایجاد نخواهد شد.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران در مراسم تشییع شهید حسین‌امیرعبداللهیان در محل وزارت امور خارجه گفت: قطعا فقدان دکتر حسین امیرعبداللهیان یک ضایعه برای دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران است، اما جمهوری اسلامی ایران، نظام مبتنی بر نهادها و رویکردهای اساسی در حوزه روابط و سیاست خارجی برآمده از اندیشه ها و ارمانهای امام، رویکرد اصولی مقام معظم رهبری و اصول اساسی در قانون اساسی است.

به رغم فقدان دکتر امیرعبداللهیان اما در حرکت پرشتاب جمهوری اسلامی در حوزه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل اطمینان می‌دهیم که هیچ خللی ایجاد نخواهد شد.

نظام‌جمهوری اسلامی نظام‌مقتدر و نظام توانمدی است میزان‌ مشارکت کشورهای مختلف در سطوح عالی در مراسم‌ تجلیل از جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهور فقید و دکتر حسین امیرعبداللهیان از جغرافیای مختلف جهان و کثرت پیام‌های تسلیت و همدردی که ارسال شد برای مقام‌ معظم رهبری و دولت و ملت ایران نشان دهنده جایگاه بر جسته ایران در نظام بین‌المللی است.

فلذا قطعا در حرکت رو به پیش و پرشتاب جمهوری اسلامی ایران و تعاملات و همکاری های سازنده دولت جمهوری اسلامی با کشورها و جامعه جهانی خللی ایجاد نخواهد شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس