‌‌‌

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق و به نقل از از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، جاسم محمد البدیوی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس برای ابراز تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور ایران و هیأت همراه او در سفارت ایران در ریاض حضور پیدا کرد و با علیرضا عنایتی سفیر جمهوری اسلامی ایران گفت وگو کرد.

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس ضمن ابراز تسلیت، بار دیگر بر همبستگی این شورا با دولت و ملت ایران در این شرایط سخت تاکید و همدردی عمیق خود را با خانواده‌های این مصیبت بزرگ ابراز داشت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

این ضایعه ناگوار تاکنون با موجی از واکنش‌ها در سراسر جهان مواجه شده است. ساعاتی پیش پرچم سازمان ملل متحد در مقرهای این سازمان در نیویورک، وین، ژنو و لندن به حالت نیمه برافراشته درآمد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس