به گزارش مشرق، سید علی موسوی، فعال رسانه در توئیتر نوشت:
طبق دادهها بیش از نیمی از کاربران فعال ایکس (۵۵٪) در ۲۴ ساعت پس از سانحه بالگرد رییس جمهور، به این خبر واکنش نشان دادند و ۳۶٪ محتوای کل این شبکه اجتماعی به آن اختصاص یافت. در تلگرام نیز با واکنش ۲۷٪ کانالهای فعال ۱۲٪ کل محتوا درباره این سانحه و درگذشت مسافران بالگرد بود.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.