طرح شفافیت قوای سه‌گانه به مجمع تشخیص رفت

با اصرار نمایندگان بر مصوبه قبلی خود طرح شفافیت قوای سه‌گانه به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی یک مورد ایراد شورای نگهبان درباره طرح شفافیت قوای سه‌گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها پرداختند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر مصوبه کمیسیون شوراها در تبصره ۲ ماده ۲ طرح شفافیت قوای سه‌گانه با ۱۶۵ رای موافق، ۲ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از مجموع ۲۳۰ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی اصرار کردند، لذا این طرح برای تعیین تکلیف به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    1 0
    بجای این همه معطلی اول مجلس رو شفاف می کردید بعد بفکر دو قوه دیگر میوفتادید.
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      0 0
      فقط حرف بیخود
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    0 0
    اینها می خواهند قشر انقلابی جانعه را متفعل کنند رهبری در این زمینه پیعام بدهتد اتفعال کار درستی نیست در صمن نباید قشر انقلابی منفعل بشه رییس جمهور کردن قالیباف قابل میش بینی بودن به جای اون با یک کسی را از درون بیارید سر کار یک زن را بیارید در نقابل مخسن رصایی اصلاحات فعلا نباشند کشور نیاز به تصویه دارد ... به خدا اکر نکنید انقلاب از دست میره قالیباف را برای محلس نیاز دارید بندگان خدا یک زن را بیارید یک زن انقلابی و انقلابی دقیقا نشخصه متطورم چیه یک زن را بیارید از داخل سیستم خودتون بیارید اصلاحات هم اجازه حصور ندارد و اقای شمخانی و ..اقای رصایی هم فقط برای اینکه باشند نه برای جیز دیگری نباید سراع اصلاحات و چپ برید انقدر برانداز و ادم کشه ...دولت به هیچ وجه نباید دست بخوره و باید قوی بشه ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس