کد خبر 1603109
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶
خداداد افشاریان: تحت فشارم!

فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای بدون آن‌که نامی از خداداد افشاریان و سهیل مهدی بیاورد، پایان فعالیت آن‌ها را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، پس از انتشار گسترده ماجرای فساد در باشگاه مس رفسنجان شایعاتی مبنی بر پایان حضور سهیل مهدی در ریاست سازمان لیگ مسابقات مطرح شده بود که در نهایت این اتفاق رخ داد.

بر این اساس خداداد افشاریان نیز از سوی فدراسیون فوتبال از ریاست کمیته داوران برکنار شده است. این دو مدیر فوتبالی در هفته گذشته به کمیته اخلاق احضار شده بودند.

فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با انتشار اطلاعیه‌ای بدون بیان هیچ توضیحی دانیال مرادی را به طور موقت به عنوان مسئول کمیته داوران و محمدرضا کشوری را به عنوان مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ معرفی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    3 2
    حالا که قراره عدالت اجرا بشه ی سوال دارم تمامی رسانه ها از سرمربیان تیمهای حریف استقلال قول شرف گرفته اند چرا کسی سراغ سرمربیان تیمهای حریف پرسپولیس نمیره نکنه باند افشاریان و برادران حیدری در دفاع از پرسپولیس فعال فعالند،؟
    • علی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 1
      وقتی بازیکن تیم تو جشن قهرمانی میگه ممنون بابا مسعود،کمک داور تو جشن قهرمانی شرکت میکنه،متأسفانه اینم مثل پرونده ویلموتس و هزاران پرونده دیگه بایکوت میشه
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    1 0
    با منی؟
  • آرش چویل IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    ما به عنوان خبر خوان این مطلب اصل خبر رو نگرفتیم فقط در مورد جوابیه رسمی چند خط کوپی دیدیم . خب اصل خبر چی هست ، مس چیکار کرده افشاریان و مهدی چیکار کردنه .!؟
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 0
      اینها بخشی از شبکه فساد در فوتبال بودند که یکی از کارهایشان گرفتن رشوه و تبانی و زد وبند و دست بردن در نتایج بازی ها بود در کشورهای صاحب قانون تیم های رشوه دهنده را منحل یا به دسته سه انتقال می دهند و مفسدین رشوه گیرنده و بانی فساد حداقل به بیست سال زندان محکوم میشوند همان بلایی که در ایتالیا بر سر یونتوس آوردند
  • CN ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    2 0
    پیش از شروع لیگ دلسوزانی از رئیس فدراسیون خواستند که افشاریان برکنارگردد تا بخشی از مافیای فوتبال حذف شود اما لجبازان و شاید متنفعین از ابقای افشاریان حمایت کردند، من بر اساس گزارشات جراید و وبسایت های موجود این را گفتم که از فصل قبل زمزمه فساد در داوری بالا کرفت، البته عدالت در کشور بشدت آسیب دیده.
  • رضا IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 1
    تسلیت ویژه به لنگی ها بابت اخراج آقاخدادادشون و آقا سهیل مهدی!! کاش اول فصل این افراد را برکنار می کردند تا همه ببینند اگر این آقایان نبودند این تیم مثل سالهای قبل از وزارت بابامسعودشون برای بقا در لیگ تلاش می کردند!!
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 0
    بیائید برای یکبار هم شده یک مجازات سنگین برای مفسدین در کشور در نظر گرفته شود. سؤال این است چرا ریشه فساد در کشور از بین نمی رود چون مجازات ها متناسب با جرم نیست و برای شخص مفسد انجام فساد به صرفه است یک مشت گدا صفت و بی هویت و نوکیسه وقتی مسؤلیت می گیرند و قانون و نطارت را ضعیف می بینند پر واضح است در انجام فساد زمان را از دست نخواهند داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس