ترامپ خطاب به دانشجویان آمریکایی: اعتراضات حمایتی از فلسطین را متوقف کنید

ترامپ به اعتراضات حمایت از فلسطین در تجمعات دانشجویی اخیر در آمریکا واکنش نشان داد و خواستار توقف آن شد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»

این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.

همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    3 0
    شما فعلا خودتو به زندان عادت بده نمی خواد اظهار نظر کنی
  • CN ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 1
    بعبارتی سگ زرد برادر شغال ، بدبخت ملت آمریکا که بین دو گروه فاسد جمهوری خواه و دمکرات اره کشی میشوند.
  • مرزنشین IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    خوبشون می کنن. خدا لعنت کنه کسانی که نا آگانه آب به آسیاب پانعربیسم می ریزند. مردم غیرعرب که در خوزستان و ایلام زندگی می کنند می دانند که هیچ تفاوتی میان اعراب وجود ندارد. همه آنها از یک طوایف مشخص و هم ریشه هستن و اکثرا داداگاه و پاسگاه را قبول ندارند. همیشه غیر عربها را به سربریدن تهدید می کنن. اعراب به چاه های آب عجم ها حمله مسلحانه می کنند. در شبها از ماشینها سرقت مسلحانه می کنند. زمین های منابع ملی که هنوز سنگر ها وخاکریز های جنگ در آنها هست را با کمال پررویی غصب و اشغال می کنند. در اندیشه آنها چیزی به نام ایران نیست.
  • داغ شقایق ها IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    این مطالب را می خونم می خواهم گریه کنم. بیاییم کمی عقبتر برگردیم. زمانی که جنگ شد من و این بازیگران کودک و یا نوجوان هایی بودیم که با پایان جنگ شایستگی یک زندگی راحت و عادلانه را داشتیم. واقعا مشکلات اقتصادی و سیاست های موجود باعث مشکلات امنیتی برای مملکت شده. همه موافقان و مخالفان سیاست های موجود دل در گرو ایران داریم. خطرات زیرپوستی و پنهان بسیار ویرانگری وجود دارد که فقط کسانی که در مرزها گشته اند عمق اهمیت موضوع را درک می کنن. انشالله مسولان کشور اولویت را بر رضایت مردم و ایجاد همدلی و تمهید سازوکار جهت رفع خطرات بکار گیرند.
  • محمودسلمانی IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    یعنی جایی که می تواند ملیونها رای را با یک غر کوچک علیه جهود جمع کند باز مانند یک انتحاری قربانی پریده وسط برای صهیونیسم.. همه چیز برای اسراییل فدای اسراییل! ملت آمریکا چقدر پرت تشریف دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس