کد خبر 1598248
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد

مقامات روسیه اعلام کردند که دولت آمریکا روادید نماینده روسیه برای شرکت در نشست سازمان ملل را صادر نکرد.

به گزارش مشرق، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه برای شرکت در نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری می کند.

وی با انتشار بیانیه‌ای گفت: یک بار دیگر باید سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با موضوع تداوم نقض نظامند قوانین از طرف آمریکا در جایگاه میزبان مقر سازمان ملل آغاز کنیم… و بار دیگر چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عدم صدور روادید برای نماینده روسیه از مسیر خارج شد، علی‌رغم اینکه اسناد و مدارک خود را به موقع ارائه داد.

پولیانسکی در ادامه افزود: روسیه امیدوار است دبیرخانه سازمان ملل متحد و رهبری ساختارهای مربوطه این سازمان بر اساس توافقات الزام آور قانونی با کشور میزبان، تلاش های لازم را برای اصلاح این وضعیت غیرقابل قبول انجام دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 2
    روسیه هم روادیدِ نماینده آمریکا را صادر نکند.
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      1 1
      شوخی بود
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 2
    سازمان ملل یا سازمان امریکا؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
  • نام اشنا IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 2
    در جلسه اضطراری برای بریکس BRIICS تغییر محل سازمان ملل و متعاقب ان انحلال شورای امنیت و حقوق بشر سازمان ملل را در دستور کار قرار دهید. 140 کشور با استقلال کشور فلسطین موافقند, پس با همین تعداد کشور ها تغییر محل سازمان ملل را کلید بزنید. حداقل اعلام کنید که قصد تغییر محل سازمان ملل را دارید تا بلکه به قول معروف " کک تو تنبان" یانکی ها بیافتد. نمیشود که دست روی دست گذاشت و شاهد باشیم این اسرائیلی ها و امریکائی های رذل هر کاری دلشان خواست بکنند. 50 کشور هم حتی با امریکا نیستند. الان بهترین و مناسبترین زمان برای تغییر محل سازمان ملل و انحلال شورای امنیت سازمان ملل است.
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 0
    سال ها روسیه از تحریم ها ایران سو استفاده کرد الان خودش داره منزوی میشه
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      1 0
      آمریکا از سال ۱۹۹۴۵ تاکنون میزبانی سازمان ملل را بر عهده دارد و همه سران و کشورها حتی مخالفان سرسخت مانند کاسترو . خروشچوف شوروی . قذافی . روسای جمهور ایران که مخالف آمریکا هستتد و .... هر سال به آنجا رفتندو در کمال امتیت سخنرانی کردند . و اگر این سازمان مثلا در روسیه یا ایران بود همان سال اول از ورود هئیت آمریکا حلو‌گیری می شد و حتی دستگیر می شدند. بالاخره این یک حقیقت است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس