عصبانیت آمریکا از تصویب قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی در عراق

تصویب قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی توسط پارلمان عراق باعث ابراز خشم و نارضایتی آمریکا شد.

به گزارش مشرق، پارلمان عراق با اعمال اصلاحیه‌ای در قانون قبلی که روابط همجنس‌گرایانه و تغییر جنسیت را جرم تلقی می‌کرد، مجازات تعیین شده برای این جرائم را از اعدام به ۱۵ سال حبس تغییر داد و آن را به تصویب رساند.

به نقل از بغداد الیوم، در این راستا «متئو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با انتشار مطلبی در پلتفرم «ایکس» در موضعی مداخله جویانه اظهار کرد: به شدت بابت تصویب اصلاحیه قانون مبارزه با فساد و همجنس‌گرایی در عراق نگران هستیم.

وی مدعی شد: این اصلاحیه گروه‌های در معرض خطر بیشتر در جامعه عراق را تهدید کرده و توان عراق در توسعه اقتصاد و جذب سرمایه‌های خارجی را کاهش می‌دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    2 0
    به نظر من حالا که با یانکی‌ها رفت و آمد دارن، یه توافق کنن که هرکی همجنس بازه خودشو به سفارت آمریکا تو عراق معرفی کنه و پس از آزمایش عملی (!) توسط نمایندهٔ انجمن همجنس بازان آمریکا ازش سلب تابعیت عراقی بشه و آمریکا بهش تابعیت یا پناهندگی بده و بفرستنش بره آمریکا و دیگه حق بازگشت به عراق رو نداشته باشه!! به نظر من این منطقی ترین راهه!! در ضمن عکس و مشخصاتش هم در روزنامه های کثیر الانتشار عراقی منتشر بشه تا همهٔ فک و فامیلش هم خبردار بشن!! 👍👍😂😂😂😂😂
  • CN ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    1 0
    البته که حاکمان کثیف و همجنس‌باز آمریکایی عصبانی می‌شوند و بهتره از این عصبانیت بمیرند.
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    0 0
    بحث همجنسگرایی پیچیده س دراخبارهمین امروزحرف از تجاوز به پسر۱۶ساله توسط افاغنه شده اما اینها انتظار دارن درکشوراسلامی همجنسبازها ازادانه درملاعام به هم بپرن ودوقورت ونیمشون هم باقی باشه
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    2 0
    یک و نیم میلیون نفر تو عراق کشتید نگران نشدید!شما دیگه چه وحوش انسان نما هستید
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    2 0
    توان عراق در توسعه اقتصاد و جذب سرمایه‌های خارجی را کاهش می‌دهد.!!!!!!! نمی دونستم همچنسبازی انقدر در توسعه و جذب سرمایه موثره!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس