رسانه صهیونیستی: جهاد اسلامی از زرادخانه موشکی خوبی برخوردار است

یک رسانه صهیونیستی تاکید کرد که با وجود ادعای ارتش رژیم اسرائیل درباره انهدام تمام سکوهای پرتاب موشک جنبش جهاد اسلامی، این جنبش همچنان از زرادخانه موشکی خوبی برخوردار است.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری صهیونیستی «حدشوت حموت» در گزارشی با اشاره به تداوم شلیک راکت و موشک به شهرک های صهیونیست نشین در جنوب سرزمین های اشغالی، نوشت که برغم ادعای ارتش رژیم اسرائیل درباره انهدام سکوهای پرتاب موشک جنبش جهاد اسلامی، این جنبش دارای زرادخانه موشکی خوبی است.

بر اساس گزارش این رسانه صهیونیستی، جنبش جهاد اسلامی توان موشکی خود را در طول جنگ علیه رژیم اشغالگر حفظ کرده و قدرت موشکی آن، اکنون از جنبش حماس بیشتر است.

این خبر در حالی منتشر می شود که منابع صهیونیستی بارها با اذعان به توان رزمی و موشکی نیروهای مقاومت فلسطین در غزه اعلام کردند که حماس همچنان قادر به شلیک موشک به فلسطین اشغالی است.

جهاد اسلامی را می‌توان از قدیمی‌ترین جنبش‌های مقاومتی فلسطین دانست. «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی برخلاف گردان‌های عزالدین القسام که پیش از جنبش حماس هم وجود داشتند، کاملاً برآمده از جنبش جهاد اسلامی است.

اصول جنبش جهاد اسلامی و سرایا القدس شامل «عدم به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، مخالفت با راه‌ حل دو دولت و عدم ورود به سیاست» است.

جهاد اسلامی کاملاً یک جنبش مقاومتی و متکی بر قدرت نظامی است. گردان‌های قدس وابسته به جهاد اسلامی طی حدود هفت ماه گذشته در کنار حماس حضور فعالی در شلیک موشک‌ها به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی داشتند، تاکنون نیز نقش پررنگی در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشته‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 0
    کاملا اشتباه نوشته شده اگر زرادخانه ای به این استعداد وجود داشت هواپیماهای اسراییلی باید نابود می شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس