کد خبر 1597106
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲

به گزارش مشرق، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در توئیتی نوشت:

دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، از یکسو نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل کشی ارتکابی صهیونیست هاست و از سوی دیگر، حاکی از عدم صلاحیت آمریکا در ورود به عرصه حقوق بشر است. آمریکا اخیرا گزارش حقوق بشری علیه طیفی از کشورها منتشر کرد!

دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض آمریکایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    2 0
    مردم آمریکا و همچنین مردم اروپا به حمایت از مردم مظلوم غزه و انزجار و تنفر خودشان از رژیم صهیونیستی وحشی و کودک کُش بپاخیزند که پیروزی نزدیک هست. نترسید و شما پیروزید.
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      0 0
      عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .ــــ سنت الهی است: مستکبران تاریخ ؛ توسط ضعیفترین مخلوقات نابود شوند. نمرود که ادعای خدایی می نمود و می گفت انا احیی و امیت ؛ بوسیله کوچکترین موجود زنده شناخته شده آنزمان یعنی پشه ـــ و فرعون که عربده می زد انا ربکم الاعلی توسط شل ترین موجود دنیا یعنی آب ـــ آمریکا نیز توسط ضعیفترین کشورها (چه از لحاظ GDP ؛ چه از لحاظ نظامی و چه از لحاظ رسانه و تبلیغات) یعنی به قول روح الله: پابرهنگان زمان: غزه و یمن ـــ عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 1
    یه عده فحاش وحامی کودک رباها که قاطی حمایت ازمردم اسیرمقاومت سپروغارت شدند بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس