استقلال

بازیکن سابق استقلال گفت: تراکتور شکننده ظاهر شده و به‌رغم حمایت هوادارانش و شاید با حضور کادرفنی جدید، نمی‌تواند شکست ناپذیر باشد.

به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت زاده، در خصوص رقابت استقلال و پرسپولیس در جدول مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در صدر جدول است و باید تا پایان فصل همه امتیازات را بگیرد. کوچک‌ترین لغزشی موقعیت این تیم را به خطر می‌اندازد. اعضای تیم باید نهایت تلاش خود را بکنند از طرفی داوری حساس‌ترین موضوع است. خواسته یا ناخواسته داوری‌ها به ضرر استقلال بوده است. از لحاظ روحی روانی روی تیم تأثیر گذاشته و از طرفی داوران برای رقیب سنتی امتیاز جمع کردند البته نمی‌گویم به نفع گرفتند ولی اشتباهات سهوی آنها به نفع رقیب شده است.

وی ادامه داد: با همه مسائلی که پیش آمده ولی قهرمانی دست استقلال است و اختلافاتی که بین علی خطیر و جواد نکونام شکل گرفته مزید بر علت شده تا بازیکنان تمرکز همیشگی را نداشته باشند. نمونه‌اش دیدار با شمس آذر که برتری ۳ بر صفر به خاطر خستگی تیم جای خود را به پیروزی ۳ بر ۲ داد. استقلال ۱۳ بازیکن دارد و با کمبود بازیکن مواجه است. مصدومیت یامگا و مهدی پور تا پایان فصل شرایط را سخت‌تر کرده است. دست نکونام برای چیدن ترکیب مدنظرش و به‌خصوص در تعویض‌ها بسته است. بازی‌ها فرسایشی است و هر چه جلو می‌رویم کارمان سخت‌تر می‌شود. بازیکنان خسته می‌شوند و احتمال آسیب‌دیدگی وجود دارد. مصدومیت یامگا و مهدی پور این موضوع را ثابت می‌کند. باید اختلافات کنار گذاشته شود و تیم یکدست‌تر باشد تا منجر به حفظ صدر جدول شود و در نهایت استقلال جم را بالای سر برد.

بازیکن سابق استقلال در مورد بازی هفته آینده تیمش با تراکتور عنوان کرد: یحیی گل‌محمدی و کادرفنی اش او تا روز بازی کمتر از یک هفته در تیم هستند و نمی‌توانند تأثیر بسزایی بر تیم داشته باشند. البته این موضوع درست است که با تغییر و تحول در کادرفنی تیم و آمدن سرمربی مطرح، تغییرات مثبتی در تراکتور ایجاد می‌شود. با این حال همه چیز دست استقلال است و می‌تواند در این بازی خارج از خانه برنده شود. معمولاً سرمربی در ابتدای فصل تیمش را می‌بندد و در نقل و انتقالات نیم‌فصل هم ضعف‌های تیمش را با بازیکنان جدید و خروج مهره‌هایی که نمی‌خواهد برطرف می‌کند. شاید خیلی از بازیکنان تراکتور مدنظر گل‌محمدی نباشند. تراکتور شکننده ظاهر شده و به‌رغم حمایت هوادارانش و کادرفنی جدید، نمی‌تواند شکست ناپذیر باشد و می‌تواند این حریف را از پیش رو برداشت.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوادار IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    4 5
    آقای فلاحت زاده اگر شما فوتبال را نمی فهمید و قوانین را نمی دانید لااقل برای مردم حرمت قایل شوید بیشتر داوری ها به نفع استقلال است تا پرسپولیس بخدا بس است فرافکنی شما حتی اون قهرمانی را که با مجیدی بدست آوردید با کمک داوری بود و بس بخدا خجالت بکشید بس است این همه دروغ
    • US ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      2 1
      چه خدا رو هم قسم میخوری؟!
    • Mahdi IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      1 2
      عزیز من فک کنم شما اصلا نمیدونید یا نمیخاین بدونین فوتبال چیه؟ پرسپولیس اگ‌داوری نبود الان باید برا بقا میجنگید 😂 اونوقت قسم هم میخورین ؟اصلا خدارو قبول دارین و احترامی براش قائل هستین که اینقد راحت قسم دروغ میخورید؟
    • بینا IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      1 0
      باشه بابا سکته نکنید.قسم الکی نخور.. عاقل دانند ، البته عاقلان که تو با این قسمهایی که خوردی قطعانیستی
    • حسین IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      1 2
      یعنی متوهم تر از طرفداران پیروزی وجود نداره آقای عزیز تمام دنیا دیدند داوری به نفع پیروزی بوده اونوقت فرشاد فرافکنی میکنه؟
    • پیام IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      0 1
      آدم یاد مهران مدیری در برره میفته که می‌گفت اینه نفهمند.واقعا این کیسه کشا قدرت فهم پایینی دارند
  • پیام IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 1
    کلا این کیسه کشا همگی بیماری توهم دارند
  • مافیای تاج و کیسه IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    1 1
    شما جماعت متوهم هوچی گر خجالت نمیکشید حالا خوبه دوتا دربی نجاتتون دادن با الطاف بی پایان داوری ؟! شرم هم خوب چیزیه یه قهرمانی پوشالی با کمک کمیته داوران و پنالتی های اهدایی و امتیازات کمک معیشتی بهتون هبه کردن تا از غصه جام ها و قهرمانی های پرسپولیس دق نکنید حالا هم میخوان با همون مهندسی یه جام لجن دیگه تقدیم بشه. بخاطر همین بابا کیومرث و مافیای تاج اکثریت تیم های لیگ برتری رو تقدیم جماعت کیسه کش کردن که جلو کیسه وا بدن و سه امتیاز اهدایی تقدیم بشه و جلو پرسپولیس محکم بازی کنن و ازش امتیاز بگیرن تا تیم سوگولی شاید قهرمان بشه. فقط خجالت بکشید خجالت
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      0 1
      پرسپولیس قول میده اگر استقلال دو بار پشت سر هم قهرمان بشه از لیگ برتر کناره گیری کنه. البته اینکار در لیگ فوتبال دستی برای استقلال امکان امکانپذیر است اما در لیگ برتر فقط در خواب امکانپذیر است.
  • رسول IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 1
    ارتش مجازی جواد چکش این هفته ها کل عمرشون مصاحبه کردن و هر گونه مزخرفی رو گفتن ولی در پایان فصل مشخص پیشه قهرمان کیه و کی لیاقت قهرمان بودن داره .با همین فرمون جواد چکش برو جلو .کمیته انظباطی فکر می‌کرد با زدن دهن بست با دهن جواد چکش و اطرافیانش میتونه از مزخرفاتشون کم کنه ولی الان باید جلو ارتش مجازی جواد چکش بگیرن
  • CN ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 1
    رو که نیست سنگ پای قزوینه
  • علی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 1
    خدا شفا بده تا درست بگیم
  • وحید IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 1
    مردم ایران دیدند در دو بازی پرسپولیس استقلال داوری ها نگذاشتند پرسپولیس برنده بشود و در بازی استقلال شمس آذر گل استقلال صحیح نبود.
  • Alireza IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 1
    بحث نکنید داوری ها به نفع جفت تیمهاتون هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس