حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت

حزب الله لبنان با حمله موشکی سنگین، شهرک مرگلیوت را هدف قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حزب الله لبنان اعلام کرد شهرک مرگلیوت در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف حمله قرار داده است.

در همین ارتباط مقاومت اسلامی حزب الله اعلام کرد که در واکنش به کشتار حنین، شهرک «مارگلیوت» با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار گرفت.

مقاومت اسلامی حزب الله همچنین اعلام کرد که سربازان دشمن اسرائیلی در شهرک المناره در ساختمانی که در آن مستقر بودند، هدف گرفته شدند.

رسانه‌های نظامی در مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرده‌اند که تا کنون ۱۹۹۸ عملیات در جبهه‌های پشتیبانی لبنان، یمن و عراق طی ۲۰۰ روز انجام شده است.

پیشتر نیز حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داده بود.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۳۵ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم آوریل ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی را در اطراف موضع العاصی با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۱۰ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم آوریل ۲۰۲۴ موضع الرادار در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این موضع صهیونیستی «رویسات العلم» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا نیز از سوی حزب‌الله لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفت.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه‌های اشغالی «حرش رامیم» و «تله الکرنتینا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از سوی حزب‌الله لبنان با گلوله‌های توپخانه هدف قرار گرفتند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که ۵ موشک از سمت لبنان به سوی «مرگلیوت» شلیک شده و آژیر هشدار در این منطقه به صدا درآمده است.

از سوی دیگر حمله‌های رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز ادامه دارد. خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی «وادی البیاض» و منطقه «الساقیه» در شهرک «حولا» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «بلیدا» و حمله توپخانه‌ای ارتش این رژیم به اطراف «حولا» و «وادی شبعا» در جنوب لبنان خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    5 5
    مواطب باشید تخلیه نکنید bخایرتون را
    • قریشی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 6
      ذخایر ما اعتقاد، باور، ایمان و نیروهای اعتقادی ما هستند
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    6 4
    به امید موفقیت حزب الله
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    5 8
    حزب الله مجبور به جنگ شد . لبنان هم نابود شد .
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    6 4
    باید همه با هم اسراییل رو در تنگنا قرار بدیم
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 1
      احسنت بر حزب الله
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      2 0
      از ۵۰۰ تا موشک بالستیک و پهباد بالاتر هم داریم ؟
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    6 1
    ۸۰ ساله همه کشورهای دورو بر اسراییل میخوان اون رو نابود کنن ، اخرش چی شد؟ به تنهایی نمیشه . همه باید دست به دست هم بدهند و اقدام کنن
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    5 2
    موفق باشند
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    7 2
    نمیدونم چطوری به سران محکر مقاومت بفهمانیم که تا شما هم شهروندان آنها را نکشید آنها در فشار و فرار و پذیرش شرایط قرار نمیگیرن. طرف میزنه زن و بچه مترو میکشه بعد ما فقط به زدن نظامی ها بسنده میکنیم. بابا سران تروریست اسرائیل باید تو فشار شدید روانی جامعشون قرار بگیرن. تا این اتفاق رخ نده کار پیش نمیره. شما نگران کشته شدن کودکان و بعد جو رسانه ای ایش هستید ولی نگران نباشید انها پنج هزار کوک را کشتن و دنیا دیده جامعه جهانی وقتی کودکان کشته شده صهیون رو ببین میگه خب شماهم پنج هزار کشتید حقتونه. دیگه نمیتونن جوسازی کنن
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      2 0
      اسلام ناب محمدی، اسلام داعشی و آمریکایی نیست که شبیه صهیونیست‌ها رفتار کند و قتل کودکان را مجاز بداند. اگر ما هم مثل صهیونیست‌ها رفتار کنیم، پس دیگر چه فرقی با آن‌ها داریم؟! ما در دوران دفاع مقدس به گونه‌ای با اسرای عراقی رفتار کردیم که پس از مدتی جمعی از آن‌ها حاضر به جنگ علیه رژیم بعثی شدند و بیش از 2 هزار نفر از آن‌ها بعد از ورود مجدد به عرصه جنگ (در جبهه‌ی ایران و علیه رژیم بعثی) به شهادت رسیدند. این رأفت و انسانیت ما بود که موجب چنین امری شد. اگر اشتباهات فردی در برخی مواقع رخ داده است، نباید آن را به پای اسلام و نظامِ اسلامی بنویسیم. راهبرد ما همان است که در جنگ تحمیلی داشتیم. الان هم در جنگ انسانیت را در کنار اقتدار حفظ کرده‌ایم و خواهیم کرد.
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 2
      با این روندی که حزب الله داره ارتش اسراییل رو میزنه، دیگر نیرویی برای حمله به لبنان باقی نمی ماند. در مقابل اسراییل هم از روی عقده گشایی تعداد اندکی از مردم را شهید کرده. که فایده نظامی برایش ندارد
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 1
      به زودی اسراییل محو خواهد شد
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    1 1
    چرا شما بلدة را شهرک ترجمه میکنید؟ آقا روستا است، روستا. فقط از روستاهای ما متفاوته چون ویلا داره، پیشرفته تر هست و پولدار و فقیر و کارمند و کشاورز همه با هم زندگی میکنند
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    0 2
    عملیات افتخار آفرین طوفان الاقصی را کشور قهرمان مصر واردن طراحی وپشتیبانی کردند و حماس فقط مجری این عملیات بود وکشور مصر واردن در عملیات طوفان الاقصی کشته های زیادی از اسرائیل گرفتند که تا ابد کابوس اسرائیل خواهد بود ، هنوز هم کشور مصر واردن از مرزهای خود با غزه مردانه وشجاعانه برای حماس و مبارزان غزه سلاح جنگی ارسال می کنند.
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    0 1
    اسراییل دیگه تموم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس