فراکسیون موتلفه در مجلس دوازدهم تشکیل می‌شود/ دخالتی در انتخاب رئیس مجلس نداریم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه برای مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه داریم، از تشکیل فراکسیون حزب متبوعش در مجلس آینده خبر داد.

به گزارش مشرق،اسدالله بادامچیان عصر یکشنبه در نشست منتخبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حزب موتلفه اسلامی که با عنوان اولویت‌های مجلس تحول و تکامل در موسسه فرهنگی شهدای موتلفه برگزار شد با بیان اینکه ما در انتخاب رئیس مجلس دخالت نمی‌کنیم، گفت: انتخاب رئیس مجلس بر عهده نمایندگان هر دوره است که نمایندگان این دوره در ۷ خرداد تعیین می کنند رئیس مجلس چه کسی باشد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس، افزود: در این مرحله تلاش می کنیم نامزدهای اصلح را راهی مجلس دوازدهم کنیم از این رو برنامه داریم.

دبیرکل حزب موتلفه به رویکرد تحول و تکامل از سوی حزب موتلفه اشاره و اظهار کرد: نماینده مجلس نماینده کل نظام است و وجهه خاص دارد. حزب موتلفه بر پایه مردمی بودن و تکلیف مداری همه توان خود را در جهت تکامل و تحول در گام دوم انقلاب اسلامی ـ در جهت آسایش کامل و رفاه مردم بکار می گیرد ـ تا مشکلات اقتصادی و فرهنگی و سیاسی رفع شود.

بادامچیان با اعلام اینکه با تشکیل مجلس جدید، فراکسیون موتلفه با تفاهم و همفکری و همکاری و ساختار متناسب فعالیت خود را شروع می‌کند، گفت: فراکسیون ما به نمایندگان حزب در مجلس دوازدهم کمک خواهد کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس