کد خبر 1595513
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
آلمان ۴ پاتریوت دیگر می‌خرد

آلمان قصد دارد تا چهار آتشبار دفاع هوایی دیگر سامانه پاتریوت به ارزش ۱.۳ میلیارد دلار را خریداری کند.

به گزارش مشرق، منابع آگاه گزارش کردند که این برنامه از سوی برلین در مراحل اولیه است و مقام‌های مربوطه در حال بررسی گزینه‌های تامین مالی و تامین بودجه آن هستند.

به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، یکی از سخنگوهای وزارت دفاع آلمان از ارائه جزئیات در این باره امتناع کرد اما تمایل برلین را برای ارتقای ظرفیت‌های نظامی آلمان تایید کرده است.

در مارس سال جاری میلادی، آلمان خرید چهار سیستم پاتریوت را که نخستین‌ آتشبار آن پایان ۲۰۲۵ تحویل می‌شود، اعلام کرد.

دیمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین ۱۸ آوریل سال جاری میلادی اعلام کرد که علاوه بر هلند، چند کشور دیگر نیز آماده خرید آتشبارهای پاتریوت برای اوکراین به هر قیمتی توسط کشوری که دوست دارد آنها را بفروشد، هستند.

وزارت دفاع آلمان ۱۳ آوریل اعلام کرده بود که این کشور به سرعت یک آتشبار دیگر پاتریوت را برای اوکراین و با هدف کمک برای مقابله با حملات هوایی روسیه تامین می‌کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    0 0
    مشرق مگر اینها انواع سلاح ها را نمی سازند چرا هلند انگلیس f35 می خرند
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    0 0
    این چهارتا چند تا موشک پرتاپ می کند
  • علی اسدی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    0 0
    خط حمله وپدافند بین ایران واسراییل باید تجربه موفقی در مدیریت تهاجم هوایی ایجاد کند ایجاد سیگنال کوتاه برد ماکروویو به عنوان شناساگر پرنده خودی از دشمن و حرکت رهگیرهای کرار در کنار پهباد ها تا مقصد جهت ایمن سازی مسیر پرواز پهبادها و همچنین ایجاد فن آوری دوربین های ترمال در پهباد ها تا نقاط آتشبار پدافند را شناسایی و قبل از مورد اصابت قرار گرفتن، موشک ضد پدافند را به نقطه شلیک آتشبار ارسال کند . این الگوریتم به طور قطع پدافند را در روز های اول درگیری به طور کامل از بین میبرد و با از بین رفتن آتشبارها پیباد های شناسایی میتوانند اطلاعات دقیق فرستنده های راداری را به فرماندهی ارسال تا با موشک های هایپر سونیک براحتی هدف قرار گیرند این نحوه تهاجم قطعا نیاز سازمان رزم به اطلاعات جاسوسی را کمترو قابلیت تهاجم را را قابل حمل میکند . مشرق عزیر اگر کارشناس خبره ای در این امور داری نظر بنده را برایشان بفرست .
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    0 0
    ۳۰۰ میلیون دلار قیمت هر پاترویته؟با این پول سه تا آف ۳۵ میشه خرید
  • سید فروزان CH ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 0
    آلمان‌ها معروف بودند به داشتن هوش ، با خرید این اسباب بازیها نشان دادند که ضریب هوشی آنها بسیار آمده پایین ، کار آیی پاتریوت در عربستان و اوکراین مشخص شده ، صفر ،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس