کد خبر 1594792
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
درخواست اتحادیه اروپا از ایران

اتحادیه اروپا و آمریکا در واکنش به پاسخ موشکی ایران علیه اسرائیل، بار دیگر دست به استفاده از ابزار نخ‌نمای تحریم بردند و یک سری تحریم‌های جدید اعلام کرده‌اند.

به گزارش مشرق، بی‌بی‌سی گزارش داد، اتحادیه اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران علیه اسرائیل، با گسترش تحریم‌ها علیه تولیدکنندگان پهپاد و موشک‌های ایرانی موافقت کرده است.

شارل میشل، رئیس شورای اروپا گفت: انجام هر کاری برای منزوی کردن ایران حائز اهمیت است. این اتحادیه در حال حاضر تحریم‌های متعددی علیه ایران اعمال کرده است. نمایندگان کنگره آمریکا نیز اعلام کردند که به زودی تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع خواهند کرد.

مقامات رژیم اسرائیل نیز در روزهای گذشته از متحدان خود خواستند که تحریم‌های جدیدی علیه برنامه موشکی ایران اعلام کنند.

جنت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه درباره احتمال تحریم‌های بیشتر گفت: همه گزینه‌ها برای تحریم‌های بیشتر علیه ایارن همچنان روی میز است. وی گفت که محدود کردن صادرات نفت ایران یکی از گزینه‌های احتمالی است.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا نیز طی سخنانی گفته است که تحریم‌های جدید برنامه موشکی و پهپادی ایران و همچنین نهادهای سپاه و وزارت دفاع ایران را تحت پوشش قرار خواهد داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    8 0
    دیگر چیزی برای تحریم جدید نمانده است! ناچارند تحریم های قبلی را قی کنند و دوباره بخورند !!!!
    • ایرانی عصبانی AU ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      تنها چیزی که برای این جانوران ضد قومیت ایرانی و ضد عقیدتی شیعه در صحنه تحریمات غیر قانونی بین المللی ( که کسی دیگر به ان اعتقادی ندارد و تره ای برایش خشک نمیکند) باقی مانده انست که برای صرفه جویی در بودجه خود ، قوانین خود دراونده و استکباری در پروندهای تحریمهای علیه ایران را از کاغذ سایز اع4 به سایز بزرگتراع3 تغییر دهند.
  • عبدالله IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    4 0
    انصافا دولت نجس آمریکا و دیگر نجاسات اروپایی همراهش در عین فاسد بودن خیلی هم احمقند. آخه کثافت های وحشی ایران قدرتمند در عین تحریم های وسیع توسط شما بوزینه ها ابرقدرت منطقه ای شده و سلاحهای مرگبار و مخوفی برای مجازات شما بوزینه های آخرالزمانی ساخته و تولید کرده. و در ساخت این تجهیزات نظامی در لبه تکنولوژی جهانی است که شما آرزوی آن را میکنید. حالا حرف از تحریم های زیادتر می کنید؟! مگه چیزی هم مونده که بخواید تحریم کنید. فاضلابهای آخرالزمانی خودتون رو گول می زنید یا عوام رو؟ عوام هم دیگه کاملا شما وحوش غربی رو شناخته اند. ولذا کار از کار گذشته بخواید یا نخواید ابرقدرت شدن ایران اسلامی به کوری چشمتان در حمله به نورچشمتان اسرائیل غاصب با توجه به اینکه همه شما بوزینه ها با ( ۱۰ کشور اتمی و غیر اتمی و نوچه های منطقه ایتان ) وبا تمام قدرت و آوردن آخرین تکنولوژی و دستاوردهای نظامیتان از اون حمایت و دفاع کردید ولی به حول و قوه الهی شکست مفتضحانه ای خوردید که از ترس خودتون خیس و خراب کردید. حالا بازم حرف از تحریم بزنید !!!! انصافا هم فاسدید و هم احمق تمام عیار.
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 1
      آفرین. از بهترین توصیفات برای وصف این حیوان‌های آخرالزمانی استفاده کردی. انصافا به صهیونیستا و پشتیبان‌هاش آدم گفتن بی‌حرمتی به آدمیته.
  • DE ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    8 1
    اخه چرا تحریم؟ مگر چیکار کردیم؟ براساس قوانین بین الملل انتقام گرفتیم!!! اینها روی حیون رو هم سیاه کردند. اگر قوی نباشیم تا همه رو به بردگی نبرن ول کن نیستن.
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    7 0
    مگر تحریمی‌ مونده که انجام‌ نداده‌ باشيد من بعد ايران روسیه وچین هستند که‌ بلوک غربی را تحريم خواهند کرد
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    4 0
    خدا انشالله آمریکا رو تحریم مطلق بکنه همه بگین الهی آمین!
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 0
      الهی آمین به حق حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها و فرزندان پاک‌شان.
  • ممد قلی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    2 0
    اروپاییها و امریکاییها باید خفه شوند.. کودنها
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    فقط مانده خشتک شلوار ما را هم تحریم کنند مشتی نجاست و کثافت جنایتکار چشم آبی که از زور مستی و خباثت بالا آوردند و قی خودشان را باز میخورند
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    وَ مَكَروا وَ مَكَرَ اللَّهُ ۖ وَ اللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 0
    اولا ما که استثنائا از تحریم استقبال می‌کنیم چون در فرهنگ ما تا زور و فشار نباشه از کار و حرکت خبری نیست و تعطیلیه و خوش‌گذرونی! پس دست‌تون درد نکنه فقط مدت‌شو بیش‌تر کنید. اما از باب عداوت و خیره‌سری‌تون تنبیه میشید. بد هم تنبیه میشید. طوری که یک سال بعد به غلط کردم میفتید
  • DE ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    مهم اینه امسال تاایرانی ها میتونن محصول غله و حبوبات و سیب زمینی بکارن و ذخیره سازی کنند.مواد غذایی اساسی به هیچ وجه صادر نشه! اونوقت ببینیم این کشورهای اروپایی که خودشون تو باتلاق گیرن ، هشت شون کرو نه شونه چه کار میتونن بکنن؟ فعلا که خودشون دچار بحران انرژی هستند. نیان الکی به کشوری خودکفاء مثل ایران تحریم تحریم کنن! تحریم دونی شون حسابی ترکیده! دارند می سوزند!
  • DE ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    وقتی تنگه جبل الطارق ، تنگه هرمز بسته شد دهن تون حسابی سرویس و اسفالت شد. وقتی انرژی نفت و گاز و بنزین تو کشورهاتون سربه هوا کشید، ده برابر یا صد برابر شد و کارخانه هاتون ورشکست شد، میلیون ها نفر بیکار و شورش های کارگری در شهرهاتون اوج گرفت، ، از سرما لرزیدید، خط تجارتی کشتی هاتون به باتلاق نشست. اونوقت می بینید عملا شما تحریم سختی شدید. پس اینقدر الکی هارت و پورت نکیند!
  • عبدالله IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    آمریکا و اروپای وحشی مگه تا حالا هیچ گُهی هست که نخورده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس