کد خبر 1594336
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵
قبر

قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از ۲۵ بهمن سال گذشته به‌دنبال تماس زن جوانی با پلیس در رابطه با قتل زن همسایه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

تحقیقات اولیه نشان می‌داد مقتول و همسرش با هم اختلاف داشته و صحبت‌های ضدونقیض همسر مقتول این فرضیه را مطرح کرد که جنایت خانوادگی است. در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دریافتند که همسر مقتول مدتی قبل در جست‌وجوی آدمکش بوده است.

در نهایت با کنار هم قرار دادن، مدارک و شواهد پلیسی مرد میانسال بازداشت شد و در نهایت راز قتل همسرش را برملا کرد. او گفت: به خاطر مشکلاتی که با همسرم داشتم، دو آدمکش اجیر کردم تا او را به قتل برسانند. من تمام اموالم را در اختیارم همسرم قرار داده بودم و حتی یک وام هم برای او گرفته بودم و مجبور شدم اقساط وام را هم خودم پرداخت کنم؛ همسرم حتی حاضر نمی‌شد اموالی را که به نامش زده بودم، به من برگرداند. ما به خاطر اختلافاتی که داشتیم یک بار از هم جدا شدیم اما به خاطر بچه‌هایمان دوباره ازدواج کردیم.

با اعتراف مرد میانسال که کارمند بانک بود، هویت فردی که آدمکش‌ها را به او معرفی کرده بود و همچنین دو آدمکش اجاره‌ای برملا شد. در ادامه تحقیقات در عملیات‌های جداگانه هر سه متهم دستگیر شدند.یکی از متهمان گفت: «مدتی قبل به صورت غیرقانونی وارد ایران شدیم و بعد از آن در قبرستان‌ها به عنوان قبرکن کار می‌کردیم. زمانی که با پیشنهاد چند صد میلیون تومانی دستمزد برای قتل مواجه شدیم بلافاصله قبول کردیم. قرار شد طلاهای مقتول و ۱۰۰ میلیون تومان پول نقد را از شوهر وی برای این جنایت بگیریم. او عکس و مشخصات همسرش را به ما داد و روزی که همسرش در خانه تنها بود، به خانه‌اش رفتیم. اما نتوانستیم آدرس را پیدا کنیم بنابراین به همسر مقتول زنگ زدیم. او خودش ما را تا نزدیکی خانه‌اش همراهی کرد و بعد از ما جدا شد و به محل کارش رفت».

او ادامه داد: صورت‌هایمان را با پارچه پوشاندیم و با کلیدی که از مرد میانسال گرفته بودیم وارد خانه‌اش شدیم. مقتول با دیدن ما شوکه شد، دهانش را گرفتیم و او را خفه کردیم. بعد هم به همسرش خبر دادیم که کار تمام شده است. طلاهای مقتول را سرقت کردیم و صد میلیون تومانی که به ما وعده‌اش را داده بود دریافت کردیم و راهی اسلامشهر شدیم. مدتی در خانه دوستم پنهان شدیم و تصور می‌کردیم که آب‌ها از آسیاب افتاده بعد دوباره راهی محل کار قبلی‌مان شدیم. قرار بر این بود مدتی که گذشت، طلاها را بفروشیم و از ایران برویم که دستگیر شدیم.

مردی که آدمکش‌ها را معرفی کرده بود نیز در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد. با اعتراف متهمان، به دستور بازپرس جنایی پایتخت، آنها در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    16 4
    مشرق از اول تعریف کن!!! عزیزان قاتل از اتباع شریف و مهربون افغانستان هستند !!!! با وجود این قشر خدوم و زحمتکش در ایران هیچ کاری زمین نمی‌ماند!!! حتی قتل و قبرکنی!
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      4 4
      هر اتباعی نه. اتباع شهید هم داریم. اتباع مسلمان هم داریم که میلیاردها برابر امثال توی نکبت می‌ارزند. مسئله در کنترل مرزهاست.
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      از اول قضیه میخوای بدونی ؟؟ یه نفر بی عقلی کرد رفت زن گرفته ، اگر ازدواج نمی‌کرد الان ۴ تا مرد گرفتار نمی‌شدند. تمام دردسر های آدمی از زن نشئات مبگیره،
    • ج د ا IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      5 2
      نه خدوم شمایی که به همه تهمت میزنی... اخه ابله اگه یه نفر افغانی ادم کشت همشون ادم کش هستند؟؟؟ مگه مردم شریف ایرانی کم ادم کشتند کم قتل انجام دادند؟؟؟ پس بگو همه ایرانی ها ادم کش هستند
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      2 1
      جناب طرفدار افغانی! ایرانی اگر قتل انجام بده در وطن خودش بوده!افغانی اینجا مهمان است و نمک میخورد و نمکدان می‌شکند!! برگرده وطنش انقدر آدم بکشه تا بمیره!! هیچ کجای دنیا مهاجرین انقدر وقیح و جسور و طلبکار نیستند!!!
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    9 1
    افغانی های غیرمجاز کاررابرای جنایت مجرمان آسان کرده اند
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    9 1
    تا به نقطه غیر قابل برگشت نرسیده لطفاً اقدامات کنترلی/امنیتی روی مهاجران این کشورهای همسایه را با سرعت و شدت پیگیری کنید. ساده ترین راه بالابردن هزینه زندگی آنهاست. کارتهای بانکی مخصوص به خودشان برایشان تعریف کنید که برای مثال زمانی که می خواهند از دستگاه پوز نانوایی استفاده کنند مبلغ نان بدون یارانه با آنها محاسبه شود. یا به طور منظم از پولهایی که به حسابشان واریز می شود مالیات کسر شود. و یا این که برای سیستم سلامت از آنها هزینه بدون یارانه گرفته شود. بله قطعاً عده ای ایرانی شروع به اجاره کارتهای بانکی خود به اتباع می کنند، ولی این هم در دل خودش هزینه دارد برای این افغانها و باید برای این کارتها هزینه بپردازند. اقداماتی از این دست هزینه زندگی در ایران را برای آنها بالاتر برده و کم کم از سیر صعودی مهاجرت آنها به کشور کاسته و بعد از مدتی هم مهاجرت معکوس آنها آغاز خواهد شد. اگر اقداماتی از این دست آغاز نشود متأسفانه کم کم این جمله ی اغراق آمیز به واقعیت نزدیکتر میشود که: "در هر جنایت پای یک تبعه در میان است". همین یارانه نان را شما حساب بکنید که هر روز به حدود 10 میلیون مهاجر به صورت مستتر حداقل برای دو وعده در روز در حال پرداخت هست برق از سرتان خواهد پرید. اینها به سیستم اقتصادی کشور فشار می آورند و موجب افزایش تورم می شوند.
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      2 1
      دوست عزیز شبکه خبر یک ساعت خبری به اتباع اختصاص داده این اول ماجراست
    • فرشته IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      دوست عزیز همه چی میبینی این نمی‌بینی که حدود۱۰میلیون خانم با افاغنه ازدواج کردن
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    7 0
    استخدام بانک بوده و هرچی دزدی میکرده برای رد گم کنی بنام همسرش میزده و این هم نتیجه اش!!! مال حروم زندگی را به آتش میکشه!
    • US ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      2 1
      شما میدونید تو زندگیشون بودید که این چنین با صراحت نظر میدید؟؟!! قضاوت هم کارما داره !!!اینم در نظر بگیرید
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    4 0
    تو اکثر اخبار حوادث دیدم هر کی قاتل اجیر کرده از افاغنه بودن . چون میدونن افاغنه غیرمجاز خیلی راحت برای پول آدم میکشن و بعد فلنگو میبندن اونور مرز
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    3 1
    ملت مسلمان افغانستان خخخخ طالبان خودشو پاره میکنه برای ملت مسلمان افغانستان که به خاطر پول آدم میکشن یا تریاک تولید میکنن خسته نباشی طالبان با این ملتت خخخخ عجب ملتی خخخ
    • DE ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      3 3
      جز پست ترين و كثافت ترين موجودات روي زمين هستن! واقعا جاي شرم هست كه با اين جرثومه هاي فساد همزبان هستيم!
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    7 0
    خاک بر سرش فقط به خاطر مال دنیا بوده
  • DE ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    5 0
    همين الان نسل دوم و سوم مهاجران افغان به كارتل هاي گنگستري تبديل شدند، مطمئن باشيد دامن شما امنيتي ها را خواهد گرفت. در حال حاضر گروه هايي از نيروهاي امنيتي به دلايلي از اين افاغنه حمايت مي كنن، اما در نهايت همگي قرباني اين سهم خواهي خواهيم شد! تا دير نشده اين قوم پليد را از كشور اخراج كنيد!
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    5 1
    این عزیزان گوی سبقت رو در ریشه کنی ایرانیان از پراید ربودند
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    10 0
    جای تاسف داره..
  • DE ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    همونجوری بکشیدش
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    14 0
    احمق روزی که رفتی اموالتان به نام مرحومه زدی دیوانه بودی خوبه خود ابلهه ت بیش تروارد هستی اموالی را که بامیل خودت به نام زدی ازنظرقانون هم نمی توانی پس بگیری!؟پس راهی بی راه را رفتی وبادستان خودت چندین زندگی را تباه کردی وگورخودت کندی کی منو معرفی کرد وفلان!؟اصل قاتل این بی خداهمسرشه وبعد انون احمق هایی که بخاطر مادیات این دنیای فانی گول چنین انسان های پلیدوپست فترت خوردند-چراچنین پرونده هایی جنایی باید طولانی بشه چند نفره به سزای اعمالشون برسند وقصاص بشوند درس عبرت میشه برای دیگران که یه کم فکرکنید وبه عاقبت شومی که درانتظارشونه بیندیشند_
    • US ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      مرحومه خودش شاغل بوده و با زحمت و تلاش خودش صاحب اموال شده و این آقای پست فطرت به خاطر یک وام انتظار داشت مقتول اموال رو به نامش بزند.. زمانی که در زندگی جای خانم و آقا عوض شود توقعات بیجا حاصل شود!!!
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    4 0
    درود بر اتباع آدمکش که به راحتی وارد ایران می شوند و مظلوم نمایی هم می کنن
  • ج د ا IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 2
    خطاب به 19:9 جناب افغانی ستیز ... گویا برای شما کشتن مهم نیست فقط افغانی بودن مهمه... فکر نمیکنی همین افغانی ها چقدر به ایران کمک کردند چقدر شهید دادند تا داعش نتونه بیاد توی ایران... چقدر شهید دادند تا صدام نتونه بیاد توی ایران... بسیاری از خانواده های افاغنی مقیم ایران از خود ایرانی ها بهتر و فرهیخته تر و مودب تر و با ایمان تر و با حجاب تر و درستکارتر هستند
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      1 0
      خخخخخخ افغانستاني اگر اهل جنگ و مبارزه بود وطن خراب و جنگ زده خودش را نجات ميداد!! خدا راشكر وطن من پر از جوانان غيور و با شرف است و نيازي به جنگجوي افغاني نداريم!!!! اين قصه ها را كي براي شما گفته!!!!؟؟ افغاني با صدام جنگيده!؟؟؟؟؟ عجب!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس