رویای نتانیاهو برای پیروزی با وجود ۷ ماه ناکامی در غزه

با وجود هفت ماه ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و دست نیافتن به اهداف اعلام شده، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم امروز سه شنبه بار دیگر از رویای خود برای پیروزی سخن گفت.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه با اذعان به ناکامی این رژیم در برابر محور مقاومت و در عین حال فرافکنی برای توجیه ناکامی ارتش خود در نوار غزه گفت: ایران پشت حماس و طرف‌های دیگر ایستاده است اما ما مصمم به تحقق پیروزی در غزه و دفاع از خود در تمامی جبهه‌ها هستیم.

نتانیاهو پیش از این چند و از آغاز جنگ علیه نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) اعلام کرده بود که هدف رژیم صهیونیستی از جنگ علیه غزه نابودی جنبش حماس و آزادی اسرای صهیونیست است اما این رژیم تا این لحظه نتوانسته به اهداف اعلامی خود برسد و همچنان در نوار غزه گرفتار مانده است.

پیش از این، عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: آتش بس دائمی تنها تضمینی است که مردم فلسطین در برابر قتل عام ادامه دار رژیم صهیونیستی دارند.

وی افزود: حماس در مورد خواسته‌های خروج کامل نظامیان صهیونیست از نوار غزه و بازگشت بدون مانع همه خانواده‌های آواره به خانه‌هایشان سازش نمی‌کند.

این عضو ارشد حماس تصریح کرد: رژیم اشغالگر خواهان یک توافق موقت برای آزادی اسرای خود است تا پس از آن جنگ نسل‌کشی خود را از سر بگیرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس