اعلام لیست نهایی شورای ائتلاف تبریز با سرلیستی میرتاج‌الدینی

در این بیانیه آمده است: پاسخ مشروع و تنبیهی ایران که بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام شد،نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در واکنش به تجاوزات دشمن، قاطع، کوبنده و پشیمان کننده عمل خواهد کرد.

به گزارش مشرق، بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پی عملیات تاریخی، مقتدرانه و پیروزمندانه نیروهای مسلح کشورمان که در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه اهداف و منافع جمهوری اسلامی ایران خصوصا حمله نظامی ۱۳ فروردین امسال علیه سفارت کشورمان در دمشق تمهید و عملیاتی شد به شرح زیر است:

لاحول و لاقوة الا بالله العلی العظیم حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

عملیات وعده صادق دلاورمردان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با رمز مقدس " یا رسول الله" و در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران انجام شد، موجی از شادی و عزت و افتخار را در میان مردم ایران عزیزمان و کشورهای اسلامی به همراه داشت.

پاسخ مشروع و تنبیهی ایران که بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام شد، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در واکنش به شرارت ها و تجاوزات دشمن، قاطع، کوبنده و پشیمان کننده عمل خواهد کرد.

عبور پرنده های بدون سرنشین و موشک های کروز و بالستیک از دفاع عمیق و چندلایه صهیونیست ها و اصابت به هدف های از پیش تعیین شده، نشان از نبوغ و هوشمندی متخصصان نظامی کشورمان دارد که بر ائتلاف هوایی اسرائیل و حامیانش غلبه کرد.

عملیات «وعده صادق» علاوه بر آنکه مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم فلسطین بود که سال هاست برای آزادی سرزمین شان از چنگال رژیم خبیث صهیونیستی، مبارزه و مجاهدت می کنند، باعث تقویت روحیه و استحکام اراده رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه به ویژه گروه های حماس و جهاد اسلامی در فلسطین خواهد شد.

درود و رحمت خداوند بر ارواح شهیدان تاریخ ساز ایران اسلامی به ویژه شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حسن طهرانی مقدم که با رشادت های تاریخ سازشان برای مردم ایران عزت و امنیت به ارمغان آوردند.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیرحسین IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    5 0
    خندم میگیره وقتی خبر شورای ائتلاف کار میکنید :)) قبلا هر 4 سال یکبار ظاهر میشدن، حالا مجبورن بین دو نیمه انتخابات هم فعالیت کنن!
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      0 5
      مسخره شون نکن لطفا
  • نادر IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 3
    دمتان گرم. شگفت آور و تاریخ ساز بود
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 3
    اون مقاله انصاف را جع به ارتش شوروی را بخوانید همون که برای سپاه انجام می دهند ...
  • دلاوری IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 1
    میگم پیشنهاد میکنم یه بار هم که شده یه اسمی از ارتش هم ببرید ،چون این ذهنیت در مردم ایجاد میشه که برای ارتش تبعیض قائل میشن و به ارتش نمیرسن و این حرفها ،که من از بسیاری آدما تا حالا شنیدم چنینی حرفی رو،آره دلاورمردان ما اینم لحاظ کنید ،چون دشمن از همین قضایا علیهمون استفاده میکنه،
    • محمدایوب IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      0 0
      دلاوری عزیز فرماندهی کل قوا آنقدر متفکر هستند و تدبیر دارند که ارتش وهم سپاه وو را فرزندان خود می دانند چکار تقسیم شده است پدافند هوایی ورادار ونیروی هوایی خصوصا هواپیما و همچنین نیروی دریایی با ناوهای جنگی ماموریت ارتش است و خود ارتش هم می دانند نمونه آن وقتی مدال شجاعت و دفاع دادند به دو فرمانده کنار هم دادند تفرقه بین این دو کار منافقین است
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 3
    حامیان مردم مظلوم غزه دمتون گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس