شهاب زاهدی

شهاب زاهدی بازیکن نیم فصل اول تیم پرسپولیس این روزها در تیم ژاپنی فوکوکا به خوبی گلزنی می‌کند و البته تاثیر زیادی هم در تیم سابقش داشته.

سرویس ورزش مشرق - شهاب زاهدی بازیکن ۲۸ ساله‌ای که در ابتدای لیگ برتر جاری از باشگاه پوشکاش به پرسپولیس پیوست پس از به ثمر رساندن ۶ گل در نیم فصل اول در مدت زمان ۱۰۸۸ دقیقه حضور در ترکیب تیم پرسپولیس بعد از انجام اولین بازی در دور برگشت و در فصل نقل و انتقالات زمستانی راهی تیم آویسپا فوکوکا در ژاپن شد.

نکته جلب توجه اینکه این بازیکن پس از ۳۰۱ دقیقه حضور در این تیم تاکنون توانسته سه گل برای ژاپنی‌ها به ثمر برساند. او در ۵ دیدار برای تیمش به میدان رفته که در ۴ مسابقه از ابتدا در ترکیب حضور داشته است ولی هنوز یک بازی ۹۰ دقیقه ای را تجربه نکرده است. با این همه میانگین هر ۱۰۰ دقیقه یک گل برای این بازیکن مشخص می‌کند شهاب زاهدی شروع خوبی در لیگ برتر ژاپن داشته است. او در پرسپولیس در ۱۰۸۸ دقیقه ۶ گل زد که تقریباً رکورد هر ۱۸۱ دقیقه (دو مسابقه در میان) یک گل را برای خود ثبت کرد.

لطف شهاب زاهدی به پرسپولیس و خودش / بازیکنی که ۴۰ درصد امتیازات تیمش را گرفت!

او حالا با این درخشش در تیم ژاپنی می‌تواند دوباره کاندیدای حضور در اول تیم ملی برای بازی‌های خرداد ماه هم باشد. تیم فوکوکا در حال حاضر در جدول رده‌بندی با ۱۰ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد که ۴۰ درصد این امتیازات را با گل‌های شهاب زاهدی به دست آورده است.

زاهدی در دیدار مقابل کاشیما آنتلرز تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند و در دیدار مقابل سانتریس هیروشیما نیز گل تساوی را به ثمر رساند تا ۴ امتیاز برای تیمش به دست آورده باشد. او یک گل دیگر هم در روزی که تیمش دو بر یک مقابل "اوراوا ردز" شکست خورد به ثمر رسانده است.

لطف شهاب زاهدی به پرسپولیس و خودش / بازیکنی که ۴۰ درصد امتیازات تیمش را گرفت!

اما شاید کمکی که این بازیکن به پرسپولیس کرد خروجش از جمع نفرات سرخپوش تهرانی بود. با جدایی این بازیکن اورونوف و عیسی آل کثیر در فاز تهاجمی به جمع نفرات پرسپولیس اضافه شدند تا شرایط برای خط حمله این تیم به مراتب نسبت به نیم فصل اول بهتر شود.

حالا اوسمار ویرا سرمربی برزیلی تیم پرسپولیس با اتکا به توان گلزنی و گلسازی همین دو بازیکن توانسته خودش را تا یک قدمی صدر جدول برساند و پشت سر استقلال بایستد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 2
    البته لطف آقای زاهدی در قیاس با لطف آقا خدادادشون، آقا مهدی تاج، کمیته های مختلف موظف به مهندسی لیگ به نفع لنگ هیچ نیست!!!
  • رضا IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 2
    ارزش لطف داوران خیلی مهمتر از لطف امثال آقای زاهدی است فقط فکر کنید دیشب بازی یک صفر باخته را داور با یک صفر برده تعویض کرد. فقط فکر کنید که اگر مداخلات داوران محترم و توصیه آقا خداداشون نبود الان باید در رده چهاردهم بودند و مثل سالهای قبل از وزارت بابامسعودشون برای بقا در لیگ تلاش می کردند
  • US ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    1 0
    آخ جقدر کیسه حکومتی و همیشه تحقیر شده ترسیده از امتیاز گیری ما. یادشون رفته دقیقه 4 با لگد رفتن تو ساق بازیکن باید 86 دقیقه ده نفره بازی می کردن. شما نوچه های تاج و افشاریان دیگه چیزی نگید
  • US ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    1 0
    آخ جقدر کیسه حکومتی و همیشه تحقیر شده ترسیده از امتیاز گیری ما. یادشون رفته دقیقه 4 با لگد رفتن تو ساق بازیکن باید 86 دقیقه ده نفره بازی می کردن. شما نوچه های تاج و افشاریان دیگه چیزی نگید
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    1 0
    - نکونام: داوری‌ها چرا به‌نفع پرسپولیسه‌؟ - هاشمی‌نسب‌: نمیزارن ما قهرمان بشیم! - نوازی: چرا پرسپولیس با داوری میبره‌؟ - کیسه: نزارید بیرون‌ زمین رقم بخوره تمام ١٠ کارشناس داوری: دیشب کیسه همون اول بازی باید دقیقه ٣ ده‌نفره میشد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس