کد خبر 1592580
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
آتش خشم مسی دامن میامی را گرفت

تیم فوتبال اینترمیامی پس از شکست مقابل مونتری به دلیل درگیری مسی با سرمربی این تیم و داور بازی جریمه شد.

به گزارش مشرق، دیدار برگشت یک چهارم نهایی جام قهرمانان کونکاکاف با شکست ۳ بر یک اینترمیامی مقابل مونتری رقم خورد و مسی در اولین بازی مرحله یک چهارم نهای جام قهرمانان کونکاکاف به دلیل مصدومیت برابر مونتری به میدان نرفت اما در پایان این بازی درگیری شدیدی میان مسی، سوارز، تاتا مارتینو و جوردی آلبا با داور این دیدار و سرمربی مونتری رخ داد.

فرناندو اورتینز سرمربی مونتری پیش از آغاز بازی با اظهارات تند علیه مسی و کمک‌ داوران به سود او، آتش این جنجال را روشن کرد. هرچند اورتینز به دلیل آنکه دستیار او مسی را کوتوله خوانده بود، عذرخواهی کرد.

کمیته انضباطی کونکاکاف پس از تحقیقات در بیانه رسمی اعلام کرد: پس از بررسی مستندات و شواهد جمع‌آوری‌شده در جریان تحقیقات، که شامل درخواست اظهارات کتبی از هر دو باشگاه و بررسی کامل گزارش‌های ارائه‌ شده توسط مسئولان مسابقه بود و بر اساس مقررات مسابقات و آیین‌نامه انضباطی قابل اجرا و انضباطی، باشگاه اینترمیامی را به دلیل ایجاد ناآرامی جریمه مالی کرده است.

همچنین این کمیته هشدار داد در صورتی که در مسابقات آتی این حوادث تکرار شود، ممکن است جریمه های بیشتری را برای اینترمیامی اعمال کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس