فوت ۷۰ نفر در تعطیلات عید فطر/ محدودیت‌های ترافیکی محور‌های شمالی از فردا

رییس پلیس راه کشور از فوت ۷۰ نفر در تصادفات تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسن مومنی با بیان اینکه طرح ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از ۲۱ فروردین آغاز شده است و تا ۲۵ فروردین در جاده‌های کشور اجرا می‌شود، گفت: در حال حاضر تردد روان در اکثر محورهای کشور گزارش شده است.

رئیس پلیس راه کشور ادامه داد: در طول اجرای این طرح خوشبختانه شاهدکاهش آمار جانباختگان تصادفات به میزان ۶۳ درصد بودیم و همچنین شمار مصدومان تصادفات هم ۱۷ درصد کاهش یافته است.

سردار مومنی تاکید کرد:، اما با این وجود متاسفانه در این مدت ۷۰ نفر از هموطنان در تصادفات جان خود را از دست دادند و ۲۲۲۳ نفر هم مصدوم و مجروح شده‌اند.

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه برای فردا آخرین روز تعطیلات عیدفطر محدودیت‌های ترافیکی پیش بینی شده است، تصریح کرد: از ساعت ۸:۳۰ صبح فردا جمعه (۲۴ فروردین ماه) آزاد راه تهران - شمال به سمت چالوس مسدود می‌شود و از ساعت ۹:۳۰ از پل زنگوله مسیر به سمت چالوس مسدود می‌شود و از ساعت ۱۱:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران مسیر یک طرفه می‌شود.

وی با اشاره به بازگشایی قطعه ۲ آزادراه تهران- شمال خاطرنشان کرد: امسال مثل سال‌های گذشته محدودیت‌های ترافیکی برای مردم بومی و محلی ایجاد نمی‌کنیم و این هموطنان می‌توانند از مسیر قدیم کرج - چالوس تا تونل کندوان تردد داشته باشند ولی آن دسته از هموطنانی که قصد رفتن به سمت چالوس را داشته باشند از ساعت ۷ به بعد از میدان امیرکبیر نمی‌توانند تردد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    0 0
    سپاه بتید تبدیل به یک شرکت عطیم و فناورانه در تمام عرصه ها به خصوص دیجیتال بشه اگر قراره در اینده از مردم مسلمانی که اینهمه هزینه دادند و از اسلام مراقبت کنه ... و براشون جایی داشته باشه ...بانکها و مسایل دیگر فراموش نشه تبدیل به یک زایباتسوی عزیم و مسلپان در تمام عرصه ها
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 0
    عید بعد چه عیدیه؟
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      قربون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس