تخریب ۴۵ هزار ساختمان در خان‌یونس در جریان حمله‌های اشغالگران

گزارش منتشر شده درباره تصاویر ماهواره‌ای از خان یونس در نوار غزه از تخریب و یا وارد آمدن خسارت به ۴۵ هزار ساختمان در این منطقه حکایت دارد.

به گزارش مشرق، کارشناسان با بررسی تصاویر ماهواره‌ای در زمینه ویرانی‌های برجای مانده از حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه اعلام کردند که ۴۵ هزار ساختمان در خان یونس در نتیجه این حمله‌ها خسارت دیده و یا کاملاً تخریب شده اند.

در گزارش منتشر شده در این باره آمده است: حدود ۵۵ درصد از ساختمان‌ها در خان یونس طی ماه‌های گذشته یا به صورت کامل تخریب شده اند و یا خسارت دیده اند.

شبکه الجزیره نیز چند روز قبل در گزارشی از ویرانی‌های گسترده در خان یونس در جنوب نوار غزه پس از عقب نشینی نظامیان صهیونیست از این منطقه خبر داده بود.

خبرنگار شبکه الجزیره با حضور در خان یونس از ویرانی‌های گسترده در این منطقه پس از عقب نشینی نظامیان صهیونیست خبر داد.

بنابراین گزارش، نظامیان صهیونیست در جریان حمله نظامی به این منطقه به طور عامدانه مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و دیگر اماکن و تأسیسات حیاتی را ویران کرده اند.

روز گذشته روزنامه عبری زبان هاآرتص تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی بدون تحقق اهداف اصلی خود، نیروهایش را از خان یونس خارج کرد.

بنابر این گزارش، ترور یحیی السنوار و محمد ضیف از رهبران حماس و گردان‌های قسام در کنار آزادی اسرای صهیونیست از اصلی ترین اهداف ارتش رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به خان یونس بوده که محقق نشده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    کاش جنگ تمام بشه دوباره نوسازی میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس