کد خبر 1591705
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
دستگیری

پسر جوان زمانی که با پاسخ منفی از سوی دختر مورد علاقه‌اش مواجه شد، با تهدید سعی داشت وی را مجبور به ازدواج کند.

به گزارش مشرق، چند روز قبل دختر جوانی به پلیس مراجعه و از تهدیدهای خواستگار سابقش شکایت کرد. او گفت: مدتی قبل در فضای مجازی با نوید آشنا شدم، بعد از مدتی هم پیشنهاد ازدواج به من داد. اما همانطور که زمان می‌گذشت و بیشتر و بیشتر با نوید آشنا می‌شدم، از رفتارهایش متوجه شدم که نمی‌شود با او زندگی کرد. به همین دلیل بعد از مدتی به او پاسخ منفی دادم و رابطه ام را قطع کردم.

او ادامه داد: مدتی بعد در مسیر خانه یکی از اقوامم، او را دیدم و خواست باهم صحبت کنیم. اما به نوید توجهی نکردم و از آنجا دور شدم. نمی‌دانستم او در تعقیبم است و زمانی که داشتم تلفنی صحبت می‌کردم او گوشی را از دستم قاپید. نوید ناپدید شد و بعد از آن با او تماس گرفتم و او مرا تهدید کرد که اگر به خواسته‌هایش تن ندهم و به او پاسخ مثبت ندهم، عکس و فیلم‌های خصوصی را که در گوشی دارم در فضای مجازی منتشر خواهد کرد. عکس‌های شخصی که اگر منتشر می‌شد بی شک من به زندگی‌ام پایان می‌دادم.

با شکایت دختر جوان تحقیقات آغاز و بعد از تأیید اظهاراتش، نوید بازداشت شد. پسر جوان زمانی که در مقابل بازپرس دادسرای ویژه سرقت قرار گرفت، گفت: قصدم آزار رساندن به شیما نبود، فقط می‌خواستم با تهدید نظر او را تغییر دهم و کاری کنم که او به ازدواجم پاسخ مثبت دهد. من به شیما بسیار علاقمند هستم و نمی‌توانم بدون او زندگی کنم.

به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت، پسر جوان در اختیار اداره آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    2 1
    چند حالت داره یا بخاطر بی پولیش نشدی یا بخاطر یک مسائلی چرا از صلا وارد رابط شدی یکی امیدوار کردی دوما اون پسر فکرنمیکنه با تو زیر سقف بره خوشبخت نمیشه روزی صدبار خودش لنعت میکنه
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    2 2
    پسره احمق، معلومه دختره عاقل بوده که خوب شناخته طرف رو
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    6 0
    تا شماها باشید دیگه تو خیابون و فضای مجازی دل و قلوه ندید
  • US ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    4 1
    اون عکسی که اگه منتشر بشه زندگیت پایان یافته است دیگه عکس خصوصی نیست، اسمش یه چیز دیگه است...خودش هم بی تقصیر نبوده این خانم
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    2 2
    عکس خصوصی نبوده.احتمالا خیلی خیلی خصوصی بوده و بخاطر همون هم به جوان قبلی ج منفی داده ، با کس دیگه ای آشنا شده که باهم عکس و فیلم خصوصی هم داشتند وگرنه بخاطر چهارتا عکس خودکشی نمیکنن.خودشون از این عکس خصوصی ها خیلی تو اینستاشون میذارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس