کد خبر 1591574
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
شهید زاهدی به مثابه زمان جنگ نقش آفرینی کرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیش از ۳۵ سال از پایان جنگ می‌گذرد و در این ۳۵ سال شهید زاهدی به مثابه زمان جنگ نقش آفرینی کرد.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی امروز، ۲۰ فروردین ماه در مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در شهرکرد اظهار کرد: اگر در همه روال امامین انقلاب پژوهش وسیعی صورت بگیرد، یک کلمه کمتر و بیشتر از اسلام نمی‌توان پیدا کرد، در حقیقت می‌توان گفت انقلاب اسلامی همان اسلام است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: همه آنچه که در انقلاب اسلامی مشاهده کردیم مربوط به کل عالم است، در حقیقت برای این است که بعد از ۶۰ سال از نهضت سال ۴۲ هر آنچه امام راحل راجع به آمریکای جنایتکار و مستکبر فرمودند در بیش از ۹۲ کشور دنیا همان حرف‌ها تکرار شد، به این معنی است که جبهه حق با سرعت رو به جلو در حرکت است و جبهه باطل با سرعت رو به نابودی می‌رود.

فدوی بیان کرد: از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها با عوامل دست چندم خود شروع به دشمنی با ما کردند و یک روز از دشمنی با انقلاب کوتاهی نکردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از شهدای بزرگ ما در دفاع مقدس به شهادت رسیدند، تصریح کرد: بیش از ۳۵ سال از پایان جنگ می‌گذرد و در این ۳۵ سال شهید زاهدی به مثابه زمان جنگ نقش آفرینی کرد، بعد از این توفیقات و گذشت آن سال‌ها خداوند با شهادت ایشان را فراخواند که توفیق بسیار بزرگی است، همه باید خوشحال باشیم که رفیق ما به این مرتبه و درجه رسید که این گونه بر خدای خود وارد شود.

فدوی ادامه داد: البته این موضوع را خداوند تنها به تعداد خاصی از انسان‌ها موکول نکرده و همه انسان‌ها می‌توانند به سبب مثابه فرمانده خود همچون شهید زاهدی باشند، تنها راه این است که به تکالیف خود عمل کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: البته باید خدا را شاکر باشیم که در زمان انقلاب به دنیا آمدیم و این توفیق اولیه‌ای است که خدا به ما عطا کرده و باید مابقی آن را بر اساس تکالیفی که بر ما تعیین کرده انجام دهیم.

وی یادآور شد: ۴۵ سال از انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم و در این سال‌ها افتخار بزرگی ملت ما کسب کرده است در حالی که شیاطین حتی یک روز از دشمنی با انقلاب اسلامی را از دست نداده‌اند، خود اعتراف می‌کنند که حتی یک روز پیروزی به دست نیاورده‌اند، البته آیات بسیاری وجود دارد که می‌گوید من خدا تضمین کردم که حزب خدا همیشه پیروز است و هیچگاه حزب شیطان پیروز نمی‌شود، در حقیقت تکلیف ما این است که مراقبت کنیم و حتماً در حزب خدا قرار داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در حقیقت اگر به تکالیفی که خداوند بیان کرده عمل کنیم وعده خدا حق است و تخلفی در وعده خدا وجود ندارد، اما اگر به تکالیف الهی عمل نکنیم تحت هیچ شرایطی وعده خدا راجع به ما تحقق پیدا نخواهد کرد، یعنی اگر به تکالیف عمل کنیم خداوند بهترین نتایج را برای ما رقم خواهد زد، گرچه دنیای قلدر استکبار قصد داشت که ما نباشیم اما نتایج کاملاً عکس شد.

وی بیان کرد: مردم این اطمینان را داشته باشند که در دهه ۶۰ تجربه‌ها در سپاه اندک بود اما اکنون کمال و تمام می‌توان اطمینان کرد که مسئولان سپاه تجربه دارند. البته مهم این است که فرمانده سپاه و فرمانده کل قوا امام ماست و تحت فرماندهی و دستور امام خود عمل می‌کنیم که این به معنای عمل به تکلیف است. با اطمینان بیان می‌کنم که با تمام توان پای کار هستیم و تکالیف را انجام خواهیم داد، زیرا خداوند بهترین نتیجه را رقم خواهد زد.

فدوی گفت: خدا را شاکریم که رفقای ما آن‌هایی که با هم زندگی کردیم این چنین بودند که لازم است از خدا بخواهیم که ما نیز عاقبت به خیر کامل شویم، زیرا عنایت خداوند به شهید به اندازه‌ای بالاست که می‌تواند شفاعت کند، افتخار بسیار بزرگی است که باید دائم از آن برای عاقبت بخیری استفاده کرد.

فدوی بیان کرد: تا زمانی که به خودمان مطمئن هستیم که برای خدا به تکالیف خود عمل می‌کنیم خداوند بهترین نتایج را برایمان رقم خواهد زد، این موضوع مربوط به امورات سخت نیست، زیرا کار سخت یعنی پای جان در میان باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    شهید قدس زاهدی در زمان شهادتش هم در حال جهاده و باعث شد رژیم تروریستی از غزه عقب بشینه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس