کد خبر 1591542
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
انگلیس: اسراییل در غزه مرتکب اشتباهات فاحش شد

یک مقام دولت انگلیس گفت که رژیم صهیونیستی هنوز درگیر ضربه روحی ناشی از عملیات طوفان الاقصی است.

به گزارش مشرق، معاون نخست وزیر انگلیس اذعان کرد که رژیم صهیونیستی در نوار غزه اشتباهات فاحشی مرتکب شده است.

«الیور داودن» معاون نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه در مصاحبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی همچنان ضربه روحی حمله فرامرزی جنبش حماس فلسطین را تحمل می کند و درک این موضوع مهم است.

معاون نخست وزیر انگلیس در خصوص این که آیا انگلیس باید صادرات تسلیحات را به رژیم صهیونیستی را متوقف کند، گفت که این مسئله محرمانه باقی خواهد ماند.

داودن در بخش دیگری از این مصاحبه گفت :اسرائیل اشتباهات فاحشی (در نوار غزه) مرتکب شده است و ما باید از آن بخواهیم در این زمینه پاسخگو باشد.

ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس هم دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که لندن از «خونریزی» در غزه شوکه شده است و «این جنگ وحشتناک باید تمام شود.»

به نوشته پایگاه اسکای نیوز، پس از ماجرای کشته شدن ۷ تن از کارکنان سازمان «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه که سه تن از آنان تبعه انگلیس بودند، اعتراضات علیه این رژیم در میان حامیان این رژیم نیز وارد مرحله جدیدی شده است.

وزیر انگلیس شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما همچنان از حق اسرائیل برای دفاع از خود در برابر تهدید حماس و دفاع از امنیت خود حمایت می‌کنیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    2 0
    راست میگید! بعد اینهمه خرابکاری های تاریخی تون ! بذارید فلسطین عضو رسمی با حق و حقوق مساوی مثل سایر کشورهای سازمان ملل رسما تصویب بشه و یکی از کشورهای سازمان ملل بشه . البته اگر جرات اش رو داشته باشید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس