ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی رفع شد

نمایندگان در جلسه علنی امروز - ۲۰ فروردین ماه - ایرادات شورای نگهبان به طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را رفع کردند.

به گزارش مشرق، در نشست علنی امروز - ۲۰ فروردین ماه- مجلس شورای اسلامی ادامه رسیدگی به کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار مجلس قرار گرفت و نمایندگان با رفع ایرادات شورای نگهبان به این طرح موافقت کردند.

طرح دو فوریت ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در جلسه ۲۸ اردیبهشت ماه و کلیات آن اول تیرماه سال ۱۴۰۱ به تصویب مجلس رسید و این طرح نزدیک به یک سال در جلسات متعدد کمیسیون عمران مجلس و کمیته‌های تخصصی مورد بررسی قرار گرفت و جزئیات این طرح در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ نهایی شد و در جلسه روز دوشنبه یکم خرداد سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت.

در نهایت پس از چندین بار آمد و رفت بین شورای نگهبان و مجلس در آخرین جلسه روز دوشنبه ۲۰ آذرماه سال ۱۴۰۲ ایرادات این طرح رفع و به شورای نگهبان ارسال شد و در جلسه امروز- ۲۰ فروردین- ایرادات مجدد شورای نگهبان به این طرح رفع شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محسن IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    1 0
    تاظهور امام زمان ان شاء الله اجرائی می شود.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    1 1
    وزیر ناکارامد صمت قبل عید گفته بود وقتی اسم واردات خودرو خارجی کارکرده میاد کهیر می زنم. فعلا مردم بخاطر کهیر نزدن این آدم مریض باید گرانی گسترده خودروهای بی کیفیت داخلی منجر به ایجاد گرانی گسترده در کل کالاها و خدمات کشور و حتی افزایش اجاره خانه ها را تحمل کنند. چرا ایشون بخاطر تلفات بالای 800 نفر در ابتدای سال که اعلام شد 85 درصد تلفات مربوط به خودروهای ساخت داخل بوده کهیر نمیزنه؟ چرا با ایجاد موج گسترده گرانی در کشور کهیر نمیزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس