تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در کمیسیون اقتصادی تصویب شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که در جلسه امروز این کمیسیون گزارش تحقیق و تفحص از شستا و اتاق بازرگانی تصویب شد.

به گزارش مشرق، مهدی طغیانی در توضیح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی گفت: در این جلسه گزارش تحقیق و تفحص از شستا و اتاق بازرگانی با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس اتاق بازرگانی و همچنین معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل شستا در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

وی توضیح داد: در این جلسه گزارش کمیسیون اقتصادی که بر اساس نتایج بررسی هیئت تحقیق و تفحص از شستا و اتاق بازرگانی تهیه شده، به تصویب اعضای کمیسیون رسید. این گزارش به زودی جهت قرائت به صحن علنی ارجاع خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    اونها هم بعدا وارد محلس بشند می خواهند از سپاه تحقیق و تفحص کنند و از بخشهای امنیتی ...
  • پاکسازی حیات خلوتها !! IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    4 0
    افعی ها را از پتروشیمی ، فولاد ، اتاق بازرگانی ، بانک ها و ایمیدرو بیرون بریزید !! مفسدین را در ایران ممنوع الکار یا خانه نشین کنید !! نه اینکه در حیات خلوتهای خصوصی با درامدهای این کشور ، به فساد خود ادامه دهند !! چقدر کشور باید چوب این خاننین وطن فروش را بخورد ؟؟!! چقدر باید هزینه شهادت جوانان پاک و مظلوم نیروی انتظامی را بدهیم ؟!! جند خانواده دیگر باید به سبب اغتشاش و آتش افروزی و ناراضی تراشی همین لاشخورها در اتاق بازرگانی ، ایمیدرو و پتروشیمی و .... داغدار فرزندان پاک خود شوند ؟!! قاطعانه مفسدین بد طینت را پاکسازی کنید !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس