کد خبر 1590955
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴
ربیعی: روی بد فوتبال سمت ذوب‌آهن است/ باتمام وجود کار کردم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: این فوتبال است و در ۶ بازی اخیر روی بدش را به ما نشان داده است. فکر می‌کنم کارم را در ذوب‌آهن از روز اول تا الان انجام داده‌ام. اگر هواداران نیز حرفی می‌زنند کاملا حق دارند و همین‌جا دست باشگاه را باز می‌گذارم و استعفایم را اعلام می‌کنم.

به گزارش مشرق، محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن پس از شکست ۲ بر صفر خانگی برابر شمس‌آذر قزوین در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار کرد: به نظرم بازی خوبی انجام دادیم اما اتفاقات بازی برخلاف ما شد. فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم و از لحاظ فنی می‌توانستیم حتی برنده باشیم ولی به هر حال این فوتبال است و در ۶ بازی اخیر روی بدش را به ما نشان داده است. شانس گلزنی بالایی داشتیم ولی نشد که البته این موضوع چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما و حریف کم نمی‌کند.

وی افزود: فکر می‌کنم کارم را در ذوب‌آهن از روز اول تا الان انجام داده‌ام. اگر هواداران نیز حرفی می‌زنند کاملا حق دارند و همین‌جا دست باشگاه را باز می‌گذارم و استعفایم را اعلام می‌کنم. این حق هوادار است و از صمیم قلب دوستشان دارم. سعی کردم با وجود مشکلاتی که داشتیم با تمام قوا کار کنیم. 

سرمربی ذوب‌آهن تاکید کرد: همین الان و در دوره من هیچوقت ذوب‌آهن به رتبه دورقمی نرسید و همیشه تک‌رقمی بود و خوشحالم که تا این قدر توقع‌ها را بالا برده‌ایم. نتیجه را واگذار کردیم ولی فوتبال درستی را ارائه کردیم. نمی‌خواهم ارتباطم با هواداران به هم بخورد و چیزی که مهم است موفقیت ذوب‌آهن است. خدا می‌داند که تا زمانی که هدایت این تیم را بر عهده داشتم با تمام وجود کار کردم و در ادامه مسیر برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

او با رد احساسی بودن تصمیم تصریح کرد: من مربی کم‌تجربه‌ای نیستم و حداقل در ۴۰۰ بازی در لیگ‌های مختلف کشور سرمربیگری کرده‌ام. اگر چنین تصمیمی گرفته‌ام، از روی احساسات نبود. ذوب‌آهن برای من عزیز است و هواداران اصیلی دارد. انتظار داشتم در دیدارهای خانگی با تعداد بیشتری به ورزشگاه بیایند. نمی‌دانم شعارهای آنها احساسی بود یا خیر. باشگاه باید در این زمینه تصمیم بگیرد و دست مدیران باشگاه را برلی تصمیم‌گیری باز می‌گذارم. شاید مربی جدید از من بهتر باشد.

ربیعی تاکید کرد: اگر عملکرد تیم را با شاخصه نتیجه ارزیابی کنیم، نباید فقط نیم‌فصل دوم را ببینیم و باید هر دو نیم‌فصل دیده شود. مقابل ملوان، استقلال خوزستان و شمس آذر به هیچ عنوان شایسته شکست نبودیم ولی به دلیل اتفاقات فوتبالی رخ داد. در دیدار برابر استقلال خوزستان و نیز شمس آذر، پنالتی واضح ما گرفته نشد.

او ادامه داد: در همین بازی امشب از کجا گل خوردیم و چند توپ را از دهانه دروازه بیرون زدیم. اگر هوادار به این مسئله نگاه می‌کند که یک تیم در دو مسابقه این‌همه فرصت دارد و این موقعیت‌ها تبدیل به گل نمی‌شود، حتماً من مقصر هستم. از دست دادن این همه فرصت طبیعی نیست.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه الان نمی‌خواهم به گذشته برگردم، اما همه این مسائل را از قبل پیش‌بینی می‌کردم، تصریح کرد: تیم من شکست خورده و مسئولیت باخت بر گردن من است. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. با تمام وجود تلاش کردند. دست مدیران باشگاه را برای انتخاب سرمربی جدید باز گذاشتم تا هوادار متوجه شود کاری که باید در جایگاه من انجام می‌شد، انجام داده‌ام.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    خداقوت سرمربی با اخلاق فوتبال ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس