کد خبر 1590494
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
قالیباف: فلسطین موضوع اول بشریت در دنیا است

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران و دنیا با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که موضوع فلسطین موضوع اول جهان اسلام و بشریت در دنیا است.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در حاشیه در راهپیمایی امروز قدس و تشییع پیکر شهدای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه، به مقام شامخ شهدای کنسولگری ادای احترام کرد.

وی همچنین اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس امسال متفاوت تر از همه سال در ایران اسلامی و اقصی نقاط دنیا بود به این دلیل که رژیم صهیونیستی در غزه وجود اصلی خودش یعنی پستی و دیو صفتی و عدم پایبندی به حقوق بشر و قوانین بین المللی را نشان داد.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همگان رفتار رژیم صهیونیستی را در تجاوز به محل دیپلماسی ما در دمشق و کودک کشی در غزه و همه جنایت ها در طول ۷۵ سال گذشته را دیدند؛ امروز مردم ما و همه مردم دنیا نشان دادند که موضوع فلسطین نه تنها موضوع اول جهان اسلام بلکه موضوع اول بشریت در دنیا است.

قالیباف بیان کرد: امیدواریم این بیداری و این هوشیاری در دنیا به ویژه در جهان اسلام بتواند مایه نابودی و از بین رفتن این غده سرطانی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    0 0
    چه خبر
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    0 0
    همه مردم دنیا!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس