غلبه حاشیه جنگ غلات بر متن جنگ اوکراین!

وزارت خارجه آمریکا فاش کرد پس از کمبود نیرو انگلیس، فرانسه و کشورهای شمال اروپا در حال آماده شدن برای اعزام سری سربازان خود به اوکراین هستند.

به گزارش مشرق، ادوارد لوتواک مشاور وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که انگلیس، فرانسه و کشورهای اروپای شمالی مخفیانه برای اعزام نیرو به اوکراین آماده می‌شوند.

براساس گزارش اسپوتنیک، لوتواک در مقاله‌ای نوشت: انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها، همراه با کشورهای شمال اروپا، مخفیانه آماده می‌شوند تا نیروها، اعم از واحدهای ویژه کوچک و پرسنل پشتیبانی که ممکن است دور از خط مقدم باقی بمانند را، به اوکراین بفرستند.

به گفته او، کشورهای ناتو به زودی باید به اوکراین نیرو بفرستند، زیرا کی‌یف نیروی کافی ندارد. در غیر این صورت، ناتو مجبور به پذیرش یک شکست فاجعه بار خواهد شد.

این مقام آمریکایی خاطرنشان کرد که نیروهای ناتو مجبور نیستند در نبردها شرکت کنند، بلکه می‌توانند به سادگی نیروهای تازه نفس را آموزش دهند و تجهیزات را تعمیر کنند، بنابراین به همکاران اوکراینی خود اجازه می‌دهند به درگیری‌های نظامی بروند.

این کارشناس توضیح داد که در این مورد، کشورهای اروپای غربی باید اصلاحاتی را در نیروهای مسلح خود انجام دهند، از جمله بازگشت خدمت اجباری سربازی.

در پایان فوریه، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه گفت که پاریس تمام تلاش خود را برای جلوگیری از پیروزی روسیه در این جنگ انجام خواهد داد. او در عین حال گفت که سران کشورهای اروپایی در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین گفتگو کردند، اما هنوز توافقی حاصل نشده است.

بعدها، رئیس جمهور فرانسه که مورد انتقاد شدید متحدان ناتو و رهبران همه احزاب سیاسی در داخل کشور قرار گرفت، سخنان خود را کاملاً سنجیده و بجا توصیف کرد. او همچنین خاطرنشان کرد که فرانسه در مورد کمک به کی‌یف مرز و خط قرمز ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    درقالب سازمان ملل به نفع روسیه واوکراین پایان جنگه منطقه مشترک
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    10 1
    به به خیلی هم عالی!! ارتش آزادی بخش روسیه از الان میتونه یه سری عن گلیسی و فرانسوی رو هم به استیک خوک تبدیل کنه!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    • عمیر IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      1 2
      برادرای اروپایی
    • US ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
      0 1
      برادرت مثل تو، تو گل مونده ،زلنسکی گدا
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    2 1
    این دو کشور جرات اعزام نیرو به اکراین ندارند چون به معنای دخالت مستقیم در جنگ است و این به معنای ورود جنگ اروپا است و آغاز جنگ جهانی است
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
      0 1
      جناب دمیتری مدودف امروز گفتن که اگر اینا نیرو بفرستن هیچ نیروی عضو کشورهای ناتو رو اسیر نمی‌کنیم، برای هر جنازه ناتویی فلان قدر جایزه میدیم، حالا مردین برین اوکراین بر علیه روسیه بجنگین!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    1 4
    تنها راه که به نظرم شرایط برد برد خواهد داشت این است که اکراین غیر نظامی بشود و روسیه به مناطق پیش از 2022 برگردد ، البته حق ادعا برای مناطقی که 2014 الحاق شده برای اکراین محفوظ خواهد بود
    • FI ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      0 1
      به نظر من روسیه در همین مناطق باید باقی بمونه و اوکراین خلع سلاح شذه و یانکیها هم تعهد بدن که عضو ناتو نخواهد شد هرچند حرف یانکی جماعت رو نمیشه قبول کرد!!
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    با سلام بعدها، رئیس جمهور فرانسه که مورد انتقاد شدید متحدان ناتو و رهبران همه احزاب سیاسی در داخل کشور قرار گرفت، سخنان خود را کاملاً سنجیده و بجا توصیف کرد. او همچنین خاطرنشان کرد که فرانسه در مورد کمک به کی‌یف مرز و خط قرمز ندارد. پشتوانه اظهارات ماکرون منطق و باورهای نظام سلطه است. زیر ساخت بنیادین اعتقادی باورهای نظام سلطه زور، غلبه و قدرت است. این منطق با چیستی مبانی حیات و فلسفه تاریخ در تعارض است. قوه و نیروی نظام سلطه با مبادی معرفتی ماهیت حیات " هیچ در هیچ " است .
  • عمیر IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 3
    جاااان بتازید دوستان
  • عمیر IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 1
    بازم خبر بد
  • عمیر UA ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    1 0
    مشرق نیوز یا روس نیوز بازم نظرات مارو سانسور کردی که اخوی محترم ؟ خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس