اندونزی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد

به دنبال اقدام تروریستی روز گذشته رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق پایتخت سوریه، دولت اندونزی امروز(سه شنبه) با صدور بیانیه ای، این اقدام اسرائیل را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه اندونزی روز سه شنبه در صفح ایکس(توئیتر) خود نوشت: اندونزی حمله اسرائیل علیه اماکن دیپلماتیک ایران را قویا محکوم می کند.

وزارت امور خارجه اندونزی در بیانه خود افزود: این حمله نقض صریح مقررات بین المللی و منشور سازمان ملل است. این حمله اقدام خطرناک دیگری از سوی اسرائیل است که منجر به تشدید تنش در منطقه خاورمیانه و از بین رفتن امیدها برای صلح پایدار می شود.

در بیانیه همچنین تاکید شده است که این حمله تهدید جدی برای صلح و امنیت است.

منابع خبری عصر دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان نزدیک سفارت ایران در دمشق خبر دادند که بر اساس آن، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به طور کامل تخریب شد و خودروهای مقابل آن نیز خسارت دیدند.

در همین رابطه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

بدنبال این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، بسیاری از کشورهای جهان آن را قویا محکوم کردند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 0
    چرا ترکیه و باکو محکوم نمیکنن ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس