کد خبر 1589205
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳
‌

کیومرث هاشمی در پیامی، نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در کاپ آسیا را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، تیم ملی سه نفره آقایان ایران در مرحله فینال رقابت‌های کاپ آسیا سنگاپور به مصاف تیم استرالیا رفت و این دیدار را با نتیجه 21 بر 7 واگذار کرد.

ملی‌پوشان کشورمان برای اولین بار در تاریخ بسکتبال ایران با صعود به فینال کاپ آسیا، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدند.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی، نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در کاپ آسیا را تبریک گفت.متن پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های بسکتبال سه‌نفره کاپ آسیا در سنگاپور با درخشش ملی‌پوشان بسکتبال ایران افتخاری خوب و قابل توجه است.

تلاش ارزشمند ملی‌پوشان بسکتبال سه نفره‌ی ایران در رویداد رقابتی کاپ آسیا منجر به کسب مدال نقره برای ایران در این رقابت‌ها شد.

بسکتبال ایران در مجموع رقابتهای آسیایی، چهارسال و نیم را بدون مدال سپری کرده بود که این مدال، افتخاری مهم محسوب می‌شود.

با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی زنده‌یاد محمود مشحون که در دوران مدیریتی آن فقید سعید، افتخارات زیادی نصیب بسکتبال کشورمان شد، این عنوان نایب قهرمانی را به ملی‌پوشان بسکتبال سه‌نفره، کادر فنی و مدیریتی و علاقمندان این رشته‌ی جذاب، تبریک می‌گویم و امیدوارم این مدال زمینه‌ساز افتخارات بعدی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی عصبانی AU ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    0 0
    متاسفانه در طول زمانیی که من بیاد میاورم تیمهای بسکتبال ایران حرفی در مقابل تیمهای استرالیا نداشته و ندارند. و خجالت بار است که چهره بازیکن ایرانی را میبینیم که نیشش از اینور به انور بعد از خاتمه بازی مقابل استرالیا باز است. گویا از اول اماده قبول شکست بوده. البته با توجه به استاندارد های بین المللی سطح بسکتبال میان استرالیا و ایران این امر را نمیتوان نادیده گرفت.اما انچه را میتوان دید حماقت بازیکنان ایرانی از استفاده از شوتهای دور و انهم در زمانی که تهت فشار بوده و زاویه و فضا و زمان کافی یرای این شوتها را ندارند میباشد. و البته من و دیگران انرا در بازیهای تیمهای بسکتبال ایران در 25 ساله گذشته شاهد بوده ایم. من دوست ندارم از لغت احمقانه استفاده کنم اما اگر نگویم خلاف منافهع انها و مملکت صحبت میکنم. بازیکنان بسکتبال ایران وقتی در مقابله با حریف نمیتوانند بر دفاع حریف غلبه و به حلقه نزدیک شوند با سیستم احمقانه شوت از دور بی منطقی که نه تنها امکان امتیاز را از انان میگیرد بلکه توپ ریباند را در دست بازیکنان حریف قرار میدهد رو می اورند.. بازیی را که ما میتوانستیم با دفاع خوب 5-11 ببازیم با بازی بد و احمقانه 21 به 7 باختیم. کاش حد اقل چیزی از خودمان بجز این بازی احمقانه شوت شوتک چشم بسته از راه دور نشان میدادیم. متاسفانه بسکتبال ایران از پایه ضعیف بوده و هر روزه عقب تر میرود.
  • DE ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    0 0
    داور زن رو فقط عشقه :))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس