‌

اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان برگزار شده و در آن بر نقش کشورهای غربی - عربی حامی رژیم اشغالگر قدس که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند، تأکید شد.

به گزارش مشرق، اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان در سال ١۴٠٣ به ریاست معاون سیاسی حزب ندای ایرانیان و با حضور سید شهاب‌الدین طباطبایی، دبیر کل و مجید فراهانی، رئیس شورای مرکزی و اعضای شورای سیاست‌گذاری برگزار شد. مرور اخبار مهم هفته گذشته و بحث و بررسی پیرامون «نوسازی تشکیلاتی و انتخاب اولویت‌های فعالیت حزبی در سال ١۴٠٣»، «هشتمین کنگره سراسری ندای ایرانیان»، «وضعیت اقتصادی کشور و الزامات تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم» و «جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در غزه» از جمله موضوعات مطرح‌شده در جلسه شورای سیاست‌گذاری بود.

در ابتدای این جلسه، «نوسازی تشکیلاتی و انتخاب اولویت‌های فعالیت حزبی در سال ١۴٠٣» و برگزاری «هشتمین کنگره سراسری ندای ایرانیان» مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان، به ارائه پیشنهادهای خود پرداختند. «ارزیابی عملکرد حزب در سال گذشته»، «بررسی ساختار فعلی حزب و ارائه پیشنهادها برای چابک‌سازی و کارآمدتر کردن آن»، «استفاده از ظرفیت‌های جدید و نوین در تشکیلات حزب»، «افزایش حضور نیروهای جدیدِ حزب در سطوح مختلف تشکیلاتی»، «افزایش تعامل با تشکل‌های مدنی و صنفی» و «پیشنهاد اعضا در خصوص مهم‌ترین اولویت‌های فعالیت حزبی در سال ۱۴۰۳» از مهم‌ترین محورهای بحث شده در این بخش بود.

بررسی «وضعیت اقتصادی کشور و الزامات تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم» از دیگر مباحث این جلسه بود. به باور حزب ندای ایرانیان، انتظار مردم از دولت سیزدهم این است که با اتکا به برنامه‌ای مدون و کارآمد، گام‌های عملی برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم بردارد.

در پایان این جلسه، موضوع «جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در غزه» توسط اعضای شورای سیاست‌گذاری موردبررسی قرار گرفت. اعضای شورا ضمن محکومیت شدید این جنایت، خواستار ورود مجامع بین‌المللی برای جلوگیری از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی، برقراری صلح و استیفای حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین شدند. همچنین در این جلسه، بر نقش کشورهای غربی - عربی حامی رژیم اشغالگر قدس که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند، تأکید شد و اعلام شد که این کشورها در قبال تاریخ رو سیاه خواهند بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    1 0
    بسیار عالی بیانیه داد
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    0 1
    اتحاد ملت نباشه البته اینها هم نزدیکند به امثال انصاف نیوز وایی کاملا از همه مصاحبه گرفتن و ... تینها
  • DE ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    1 1
    خسته نباشن. حالا چه عجله ای بود؟ دو سال دیگه اعلام موضع می کردند.
  • ZA ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    2 1
    حزب در پیتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس