‌

ویژه برنامه «دهمین رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران» همزمان با دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی با حضور مسوولان کشوری و سفرای کشورهای خارجی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، رویداد تکریم بلندترین و بزرگترین پرچم ایران که برای دهمین بار با حضور شهردار تهران، سفرا و روسای سازمان‌های بین‌المللی مقیم تهران برگزار می‌شود.

دهمین رویداد تکریم بلندترین و بزرگترین پرچم ایران روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در محل کوشک باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار خواهد شد.

رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران هر ساله به همت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه‌های اجتماعی در آپارت و اینستاگرام به آدرس (@abasabadecopark) دنبال کنند.

رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران تنها مراسم رسمی کشور در سالروز جمهوری اسلامی ایران است که بلندترین و سنگین‌ترین پرچم کشور به ارتفاع ۱۵۰ متر و وزن ۳۰۰ کیلوگرم با ابعاد ۲۲ در ۴۶ متر معادل ۱۰۲۴ مترمربع در آن به اهتزار در می‌آید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    0 3
    شهرداری تهران در کنار برافراشتن پرچم پرافتخار ایران بایستی در قبال قطع درختان برای برج سازی و بخشش باغات به حوزه علمیه و فساد سیستماتیک در حیطه شهرسازی مسیولانه برخورد نماید و کمی از ژست فساد ستیزی خارج شود و عملگرایانه رفتار کند تا از رتبه اول فساد به گام‌های اساسی فساد ستیزی ارتقا یابد و اعتماد از دست رفته را بازسازی نماید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس