کد خبر 1588602
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
«فلسطین»؛ کانون بحث دیپلماتیک در سفارت ایران در مسکو

مسائل فلسطین و منطقه در کانون بحث دیپلماتیک با حضور نماینده ویژه رییس‌جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و تعدادی از سفیران کشورهای اسلامی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو بود.

به گزارش مشرق، مسائل فلسطین و منطقه در کانون بحث دیپلماتیک با حضور «میخائیل باگدانوف» نماینده ویژه رییس‌جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و تعدادی از سفیران کشورهای اسلامی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو بود.

ضیافت افطار که شامگاه پنجشنبه به مناسبت روز جهانی قدس پیش‌رو برگزار شد، سفیران کشورهای فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، الجزایر، سودان، ترکمنستان، بنگلادش، سرپرست سفارت افغانستان و معاون سفیر جمهوری آذربایجان حضور داشتند.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سخنانی در این آیین ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، به تبیین اهمیت وحدت و همبستگی مسلمانان در تعالیم دینی پرداخت و افزود: ما امشب در اینجا در حالی جمع شده ایم که برادران و خواهران مسلمان فلسطینی ما در غزه، تحت شدیدترین جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر و نژادپرست صهیونیستی و با حمایت واشنگتن و در سایه سکوت کشورهای غربی، از آشکارترین حقوق خود محروم و با نسل کشی مواجه هستند.

جلالی افزود: شاید اگر همه ما مسلمانان در انجام وظایف و تکالیف دینی دقت بیشتری داشتیم، موضوع فلسطین و ظلم مستمر رژیم صهیونیستی در حق مردم شریف و بی‌دفاع آن و تلاش برای پاکسازی قومی مردم فلسطین که تنها هدفشان زندگی آرام و امن در سرزمین آبا و اجدادی است، قریب به هشت دهه ادامه نمی یافت.

وی ادامه داد: از خداوند متعال مسألت می نماییم که مردم مظلوم فلسطین را از شر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی رهایی بخشیده و ان شاالله بزودی شاهد آزادی قدس شریف، قبله اول مسلمانان از لوث صهیونیست ها باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    0 0
    خیلی هم عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس