کد خبر 1588506
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی پارسینTVویدئویی از اظهارات جنجالی شهرام همایون و محمد منظرپور درباره تعطیلی شبکه‌های فارسی زبان و برچیده شدن بساط اپوزیسیون منتشر کرد:

به دلیل شکست‌های پی‌درپی رسانه‌های فارسی‌ زبان و همچنین ناکامی اپوزیسیون مخصوصا در پروژه "زن‌زندگی‌آزادی" غرب تصمیم دارد تا بساط اپوزیسیون و این شبکه‌ها را جمع کند؛ جمعه بازار اپوزیسیون تخته خواهد شد!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    26 0
    تغییر تاکتیک هست، چون تاثیر مخرب شبکه من وتو و بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال در فرهنگ مردم را شاهد هستیم بی حجابی، احساس بدبختی ، سگ بازی را در سطح جامعه به وفور میتوان دید
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
      2 0
      بله میشه دید
  • DE ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    9 0
    وقتشه برید غاز بچرونوید یا سرویس بهداشتی لندنی ها رو تمیز کنید!
    • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
      5 0
      هههه.یه لشکر مزدور ماهواره تبدیل میشه به یه لشکر مستراح شور!! مبارکشون باشه. آخر بیشرفی و مزدوری و خیانت و وطنفروشی همینه. یکی میشه حاج قاسم که نصف مردم تهرون براش میریزن تو خیابون یکی هم میشه توالت پاک کن بی بی کثافت!! (هنوزم بهترین دعا اینه: الهی عاقبت بخیر بشی)
  • DE ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    8 0
    شما رسانه های ضد ایرانی خوبه خودتونن اعتراف میکنید سگ دست اموز بیگانگان هستید!
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    6 0
    متاسفانه ما ضعیف عمل میکنیم، وطن فروشان در مملگت دارن جولان می دن. باید برخورد قاطع صورت بگیرد
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    5 0
    لمپن هایی که وبال جوامع غربی هم هستند برای اربابان خود تعیین تکلیف می کنند. فقط زر می زنند و گنده تر از دهان خود حرف می زنند به برکت رسانه هایی که توسط سرویس های اطلاعاتی در اختیارشان گذاشته شده، لجن زاری را که خود در آن دست و پا می زنند را به داخل مرزهای ایران تعمیم می دهند و اگر نبود بستر و امکاناتی که دشمنان در اختیارشان گذاشته اند هزاران سال قبل در زباله دان تاریخ هم نشانی از آن ها نبود.
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    6 0
    عاقبت وطن فروشی ورفتن زیر پرچم بیگانه همین میشه ...بیگانه واجنبی دلش برای ایران وایرانی نسوخته وچند صباحی حسابی پول خرج کرد تا شاید بشه نظام اسلامی رو کنار بزنه یا دست کم زیر فشار بزاره که اصلا نتونست پس به نتیجه رسیدند که پول خرج کردن برای یه مشت آدم فاسد مخالف نظام هییییچ اثر وفایده ای نداره
  • کارگر IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    2 2
    شبکه های رقیب هووی شهرام شارلاتان بودند. صندوق های متعدد علیه شبکه ها راه می انداخت از جمله بی بی سی تا جهت مبارزه با نظام به او پول دهند ! مردم ماهیت رذل شهرام را بخوبی میشناسند و قیام حق طلبانه مردم با چند کلیپ متوقف نخواهد شد.
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    7 0
    به امید روزی که رسانه های وطن فروش به زباله دان تاریخ بپیوندند
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    0 2
    اصلا تعطیل هم بشه، به شما چی میرسه؟ همین رسانه ملی شما اگه یک سال از دولت بودجه نگیره، کاملا تعطیل و ورشکسته میشه افتاد حالا؟؟؟؟؟
  • حسين DE ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    1 0
    اپوزيسيون يعنى چه؟كسانيكه و يا جرياناتى آگاهانه و آشكار وطنفروشى ميكنند و به ملت و ميهن و دين و هويت تاريخى خود خيانت ميكنند اينها خائن و مزدور و وطنفروش هستند و بايد با آنها بشدت و قاطعيت مقابله كرد،با واژه ها بازى نكنيد.
  • FR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    2 0
    منظور نهایی اینکه ایران هم مانند تمام کشورهای دنیا دولت‌هایش مخالف و اپوزیسیون عادی و شرافتمند داشته باشد نه مشتی کله پوک بی وطن مواجه بگیر بی شرافت !
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    1 2
    از زمین خوارها چه خبر مشرق ؟!
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
      0 0
      فعلا که مشغول ماست مالی
  • باغبان پیر FR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    0 0
    روز ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ سالروز رفراندوم برای نظام جمهوری اسلامی مبارک باد. و اما مگر به اصطلاح ۶ نفر از زعمای سینه چاک قوم (حامد اسماعیلیون، نازنین بنیادی، رضا پهلوی، شیرین عبادی، مسیح علی‌نژاد و عبدالله مهتدی) برای رفراندوم و تغیر نظام جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه جورج تاون واشینگتن امریکا جلسه "همبستگی برای دموکراسی و آزادی در ایران" تشکیل ندادند و منشور ننوشتند ؟ مگر از شهریور تا اسفند ۱۴۰۱ سه فراخوان حضور در خیابان به مردم ایران برای تغیر جمهوری اسلامی ندادند ؟ مگر تلویزیون های دولتی بی بی سی, صدای امریکا, سعودی انترناسیونال, رادیو اسراییل و ... حمایت و پشتیبانی تمام قد از آنها نکردند ؟ مگر صحبت از انقلاب نمیکردند ؟ چه شد که به این زودی مفلوک شدند ؟ به گفته خود شهرام همایون که خود را به اصطلاح اپوزیسیون می نامد و تلویزیونی هم به راه انداخته از جمیعت ۸۰میلیونی ایران حدود ۷۰۰ نفر آمدند در خیابان شلوغ بازی درآوردند ؟ ولی مردم نجیب ایران در سال ۱۴۰۱ نشان دادند که به دنبال این شغال های زوزه کش نخواهند رفت و "رفراندوم نه" گفتند به بازی های نمایشی کشور های غربی و شعار های بی محتوا و زینتی و یک مشت افرادی که مغزشان پاره سنگ بر میدارد مگر مردم ایران چند بار و با چه زبانی باید "نه" بگویند تا این آپوزیونچی ها خشک مغز حالیشان بشود که روان پاک هستند ؟ یک بار در سال های ۱۳۶۰ به بنی صدر و منافقین "نه" گفتند. یک بار به ته مونده های دوران استالین حزب دموکرات و کومله در کردستان "نه" گفتند. یک بار در دی ۱۳۸۸ به قدرت طلبان دیکتاتور منش "نه" گفتند یک بار به منشور به اصطلاح انقلاب جورج تاونی "نه گفتند. آیا گروه دیگری یا خیمه شب بازی دیگری هم مانده که مردم بخواهند به ان "نه" بگویند ؟ بله یک "نه" بزرگ مانده است تا تمام این بساط ها جمع شود و ان هم یک "نه" بزرگ به سرچشمه شرارت ها در منطقه ما میباشد که در کاخ سفید لانه دارد یعنی "نه" به امریکا در منطقه ما که این ملیجک ها را به خیمه شب بازی وا میدارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس