آرژانتین

رئیس‌جمهوری آرژانتین در ادامه حمایت بی قید و شرط خود از رژیم صهیونیستی و در دفاع از جنایت‌های آشکار صهیونیست‌ها در غزه گفت: اسرائیل حتی یک اقدام افراطی هم در غزه مرتکب نمی‌شود.

به گزارش مشرق، خاویر میلی رئیس‌جمهوری آرژانتین در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا که مصاحبه کامل آن، یکشنبه آینده منتشر می‌شود، اطمینان داد که «اسرائیل حتی یک مورد افراط هم در نوار غزه انجام نمی‌دهد».

در بخشی از این مصاحبه که در تارنمای سی‌ان‌ان به زبان اسپانیایی منتشر شده است، وی از «حق اسرائیل برای دفاع از خود» حمایت کرد، چرا که به عقیده این رهبر راست افراطی، «اسرائیل مورد حمله قرار گرفت و این نوع اقدامات، پاسخ‌های مثال‌زدنی را می‌طلبد».

میلِی همچنین مدعی شد که رژیم صهیونیستی «در چارچوب قوانین بازی» عمل می‌کند.

موضع خاویر میلی که در اوایل فوریه (اواخر بهمن) به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد، در حالی همچنان حفظ شده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد، دوشنبه گذشته، قطعنامه‌ای مبنی بر آتش‌بس فوری در نوار غزه را تصویب کرد.

میلی در این سفر که به فاصله تنها ۲ ماه از تصدی ریاست جمهوری آرژانتین انجام داد، با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد و «حمایت قاطع» خود از جنگ اسرائیل علیه فلسطینی‌ها را اعلام کرد.

وی که خود را از نظر سیاسی به عنوان متحدی برای اسرائیل معرفی کرده، از آمادگی آرژانتین برای انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی خبر داده است.

میلی بارها تاکید کرده است که متحدان اصلی بین‌المللی دولت آرژانتین، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند. این در حالی است که محکومیت رژیم اشغالگر صهیونیستی در سراسر جهان به دلیل قتل عام بیش از ۳۲ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در غزه در طول شش ماه گذشته و قرار دادن بخش قابل توجهی از جمعیت این منطقه در شرایط قحطی شدید در حال افزایش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسن IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    7 0
    خوی نوکری حمایت بی قید وشرطه...بهتره مشکل اقتصادی آرژانتین اول حل کنی اسکول
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    7 0
    برای نجات اقتصاد کشور خود به دامن اسرائیل افتاده تا شاید تورم ۱۰۰۰ درصدی را بیاره پایین
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    7 0
    دلقک بی شرف
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    1 0
    خفه شو اشغال
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    1 0
    چندبرابر بکشید راضی میشید پس حق کشتن ترامپ به ماهم میدید یا نتانیاهو که انقد ایرانی ترور کردن
  • پیروزه IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    0 0
    اسکول .عجیبه همه جنایت بشری اسراییل را می ببینند رییس جمهور اشغال آرژانتین نمی ببیند .شاید خودش را به کوری و نفهمی زده باشد.
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    0 0
    تو برو به مردم بدبخت آرژانتین فکر کن که یکی مثل تو رو انتخاب کردن که حالا روزگارشون از سگ سیاه تر بشه و روز به روز بدبخت تر از دیروز
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    0 0
    برای سرکوب دشمن صهیونیستی و حامیان آنها باتوجه به حمایت های مردمی از فلسطین برنامه ای برای دشمن صهیونیست بصورت جنگ نرم و سخت در جهان طرح ریزی شود که جرات همکاری و کمک به جنایتکاران وابسته به آمریکا راازیاد ببرندوجبهه مقاومت باید از این موج آگاهی ضد صهیونیستی حداکثربه این اقبال مبارک رایاری وبنفع انقلاب اسلامی ونجات فلسطین بهره برداری نماید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس