کد خبر 1588231
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
تصادف زنجیره‌ای در شاهرود ۱۱ مصدوم داشت

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادف چهار خودروی سواری و ۲ تریلی در جاده آزادشهر به شاهرود ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش مشرق، زهره صالح نساج روز چهارشنبه افزود: این تصادف زنجیره ای ساعت ۱۲ در محور آزادشهر به شاهرود، ۲ کیلومتر بعد از راهدارخانه خوش ییلاق رخ داد.

وی تصریح کرد: آمبولانس‌ها و بالگرد اورژانس به همراه کارشناسان اعزامی در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز، در محل حادثه برای امدادرسانی و ارائه خدمات پیش بیمارستانی حاضر شدند.

صالح نساج با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالگرد هوایی به محل حادثه اعزام شدند، ابراز کرد: ۲ دستگاه آمبولانس امداد و نجات هلال احمر نیز در رهاسازی و انتقال مصدومان مشارکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه چهار مصدم این حادثه توسط بالگرد هوایی به بیمارستان منتقل شدند، افزود: هفت مصدوم دیگر با آمبولانس به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال یافتند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد: ۲ دستگاه تریلی، ۲ خودرو پراید، پیکان و پژو ۲۰۶ در این تصادف زنجیره ای با یکدیگر برخورد کردند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    خدا شب عیدی رحم کنه
  • علی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    جریمه را اعلام کردند که با توجه به تورم به روز رسانی کردند. خدا را شکر حقوق که با توجه به تورم نمیره بالا اما سمبه درامدزایی یه عده پر زوره و میتونن. من با افزایش جریمه مخالف نیستم اما فقط برای یه سری اقشار خاص همه چیز میتونه مطابق با تورم باشه اونوقت اونایی که چرخ صنعت را می چرخونن، جورشون را بکشند. همه دار و دسته خانواده ی سهمیه های ویژه هم که نه کار می کنند در ادارات نه هیچی و فقط هرکس که توی باند ویژه خواری نیست باید زحمت بکشه.
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    7 0
    خودروهای بی کیفیت دو خودروساز داخلی مورد حمایت وزیر صمت عامل اصلی تعداد تلفات بالای تصادفات رانندگی هستند. کجای دنیا اینقدر آمار فوتی های تصادفات بالاست؟ چرا وزیر صمت برای حفظ منافع دوخودروساز داخلی که محصولاتشان بدنه محکمی ندارد، مانع واردات خودروهای کارکرده خارجی شده است؟ چرا قوه قضائیه برای حفظ منافع مردم از وزیر صمت که با بهانه مریضی خودش که از شنیدن واردات خودرو ارزان کارکرده خارجی کهیر میزند و مانع واردات خودروهای ارزان کارکرده خارجی شده، از این وزیر مریض اعلام جرم نمی کند؟ چرا قوه قضائیه با مافیای واردات خودرو خارجی مورد حمایت وزیری که کهیر میزند مقابله نمی کند؟ تعداد فوتی های ابتدای سال جدید خیلی زیاد است و چندین خانواده داغدار شده اند. وزیر صمت باید بخاطر جلوگیری عمدی از واردات خودروهای کارکرده و ارزان و با کیفیت خارجی و محروم کردن مردم از استفاده از خودروهای ایمن پاسخ بدهد. وزیر مریض و کهیری بدرد مردم نمی خورد- وزیر باید فکر سلامت و حفظ جان مردم باشد. چرا وزیر صمت نامه پرداخت از بیت المال 10 هزار میلیارد تومان به ایران خودرو و 5000 میلیارد تومان به سایپا را صادر کرد؟ وظیفه جبران زیان مالی این دو خودروساز را هر کی که سهامدارش است بپردازد نه از جیب مردمی که همین دو خودروساز با چند برابر فروختن خودرو بی کیفیت هم جانشان را میگیرد هم جیبشان را خالی می کند.
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    2 0
    خودروهای بی کیفیت دو خودروساز داخلی مورد حمایت وزیر صمت عامل اصلی تعداد تلفات بالای تصادفات رانندگی هستند. کجای دنیا اینقدر آمار فوتی های تصادفات بالاست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس