به گزارش مشرق،کانال تلگرامی اخبار سوریه در مطلبی با عنوان حزب‌الله امروز به تسلیحات پیشرفته‌تر و دقیق‌تر مجهز شده است، نوشت:

رژیم صهیونیستی این روزها مدام لبنان و مردم این کشور را به حمله همه‌جانبه تهدید می‌کند، اما وقتی ناتوانی خودش و قدرت فائقه رزمندگان لبنانی را می‌بیند، جز هیاهو چیزی برایش نمی‌ماند. در حالی که قرار بود نهایت تا 15 مارس به لبنان حمله همه‌جانبه کند، حالا ماه مارس هم دارد تمام می‌شود و در بر همان پاشنه چند ماه پیش می‌چرخد و صهیونیست‌ها جز پیش بردن سیاست ترور و حملات پراکنده جرات ورود به یک نبرد تمام عیار علیه لبنان را ندارند.

مساله مهم و اصلی که صهیونیست‌ها از آن واهمه شدیدی دارند، قدرت تسلیحاتی حزب‌الله است. گفته می‌شود در شش ماه گذشته حزب‌الله به اندازه شش سال تسلیحات و تجهیزات دریافت کرده و برخی از آن‌ها را هم در میدان نبرد به کار برده است.

نواف الموسوی ، مسئول پرونده منابع و مرزها در حزب‌الله نیز در این راستا اظهار کرده است که، حزب‌الله خطوط ارتباطی مستقیمی با قدرت‌های بزرگ بین‌المللی دارد که برخی از آن‌ها از ما خواستند گردان‌های عزالدین القسام را متقاعد کنیم تا توافق پیشنهادی به آن‌ها را بپذیرند و پاسخ حزب‌الله این بود که ملت فلسطین و مقاومت فلسطین تنها طرفی هستند که قادر به اتخاذ چنین تصمیماتی هستند.

آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد نمی‌تواند شبیه هیچ جای دیگری در دنیا باشد». این مقام حزب‌الله با تاکید بر اینکه مقاومت اسلامی در لبنان تحت هیچ شرایطی رها کردن برادران فلسطینی در غزه را نمی پذیرد، خاطرنشان کرد: «این حمایت تنها از طریق با تامین سلاح برای آن‌ها نیست، بلکه با رفتن به جنگ در کنار آن‌ها خواهد بود.

آنچه حزب الله در گذشته طی نیم سال ذخیره می‌کرد، امروز ظرف یک ماه ذخیره می‌کند و این نشان می‌دهد که در حال افتتاح مخازن جدید است و موشک‌های جدیدی در زمین، هوا و دریا دارد که دقیق‌تر و با کیفیت‌تر از نمونه‌های سابق هستند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • هموطن IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    15 3
    فان حزب ا... هم الغالبون
  • CN ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    9 1
    حزب‌الله باید به انواع موشک‌های پدافندی و جنگال مجهز شود.
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    8 2
    حزب الله و انصار الله یمن باید به موشک های سنگین و پیشرفته مثل موشک خرمشهر ۴ و موشک هایپرسونیک مسلح بشن.
  • IQ ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    6 0
    نیاز به پدافند واقعی در سوریه لبنان و ایران اگر میشد عراق به طور یک پارچه هست ...
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    5 0
    آفرین این درسته
  • احمد IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    2 0
    واقعا علت یکته تازی امریکا در مسله غزه چیست؟چرا امریکا مانند سگ های وحشی به هرکس وهر چیز که اراده کند حمله میکند؟؟ چرا تمام دنیادر برابرقدرت امریکا منفعل وناتوان وذلیل اند جواب همه اینها فقط در یک چیز است ! وان قدرت اتمی بی انتهایی امریکاست، اری تمام اقتدار،توانمندی، یکه تازی درمیدان، لگد مال کردن حق وحقوق ملت های دیگر همه وهمه دست اورد قدرت اتمی بل منازعه امریکاست رهبران ا کشورهای دیگر مخصوصا ایران باید برای نجات ملت ایران، جلوگیری از نابودشدن کشورمان وحتی جلوگیری از نابودی ملت های دیگر جاسوسان ازانس را اخراج کرده واز ان،پی،تی خارج شده وبا توکل به دات الهی به هرقیمتی وبا هر هزینه ای کشور عزیزمان را اتمی کنند والله قسم تمام ملت ایران بزرگ ترین ومهمترین خواستشان اتمی کردن کشور است به هرقیمتی ما تانتوانیم خاک اصلی وشهرهای امریکار هدف موشک های هسته ای قرادهیم امنیت نخواهیم داشت،خداوکیلی هرانسانی که ذرهای شرف وعیرت وناموش داشته باشد باتمام وجود دنبال اتمی کردن کشر است
  • احمد IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    1 1
    ما باید به وطیفه شرعی وقرانی خود درمورد ملت قهرمان یمنو حزب الله لبنان، عمل کنیم وتمام کمال با اخلاص هرانچه که در فناوری موشکی وپهبادی داریم در اختیار این دوملت شریف وپاک وشجاع قرار دهیم و
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
      1 1
      از جیب و جان ملت هزینه نکن، خودت و خانواده ات بروید غزه و جهاد کنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس