ما معتقدیم که رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که باید از بین برود و بالاتر از آن، جمهوری اسلامی ایران بر اساس دکترین تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری باید پاسخ هر تهدیدی را با تهدید بدهد و حتی در موقع لزوم به اقداماتی فراتر از این نیز، در مقابل ددمنشی های دشمن عمل نماید.

به گزارش مشرق به نقل از آی پرس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی بیانیه‌ای مواضع خود در رابطه با "مذاکره با امریکا" را تشریح نمود.

در ادامه متن کامل این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
آگاه باشید شما مؤمنین که کفار را محبت میکنید ، آنها بشما محبت ندارند شما را فریب میدهند و خیال میکنید که آنها دوست شما هستند و در اثر این خیال واهى شما بآنها دوستى میکنید و این اشتباه بزرگیست آنها دوست شما نیستند.(آل عمران آیه 119)

مابا دلایل واضح، مذاکره با امریکا را رد کرده ایم چرا که مذاکره در سایه تهدید و فشار و ارعاب را مذاکره نمی دانیم و به همین علت، همچنان کهمسئولان محترم کشور گفته اند ما اهل مذاکره هستیم اما نه با امریکایی که خواستار گفتگو در سایه تهدید و تحریم و زورگویی است.
(دیدار مسئولین و کارگزاران نظام اسلامى با رهبر معظم انقلاب  1389/05/27 )
 
امروز غرور و هیبت خیالی شیطان بزرگ در زیر پای سترگ مسلمانان بیدار شده در جهان و بالاخص امت اسلامی ایران له شده است.

امریکای جهانخوار و زاییده نامشروعش، رژیم صهیونیستی که روزی 8 سال جنگ را بر کشور ایران تحمیل نمودند و روز دیگر رئیس جمهور ایران را ترور کردند و روز دیگر دانشمندان این مرز و بوم را به شهادت رساندند اکنون با اعمال تحریم ها سعی در عمل به حد اعلای دشمنی خود با ایران اسلامی دارند.

نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی در سخنرانی سراسر موهن خود ملت ایران را قرون وسطایی می خواند و اسرائیل را مدرن! و دوباره بر حمله به ایران تاکید می ورزد و رئیس جمهور امریکا نیز بر عدم عقب نشینی از مواضع گذشته خود در سطح بین المللی سخن می گوید.

این درحالیست که رصد فعالیت های دشمن در جبهه های مختلف که هم اکنون در مغناطیس رخدادهای بزرگی همچون بروز بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه، آشکار شدن نشانه های اضمحلال نظام امپریالیستی ، بروز جنبش وال استریت در امریکا و قدرت یابی روز به روزِ ملهمِ اصلی بیداری در جهان یعنی جمهوری اسلامی ایران، نشان می دهد که دشمن جدای رفتارهای دشمنانه خود علیه ایران اسلامی سعی کرده است تا با لبخندهای خدعه آمیزو راهبرد واقعیت سازی دروغین، دل و روح گروهی  را با خود همراه سازد و از این روست که در باغ سبز(مذاکره را) با ایما و اشاره به عده ای نشان می دهد.
 
جنبش دانشجویی اعلام می کند که موضع این جنبش پیرامون برقراری رابطه با شیطان بزرگ و هرگونه مذاکره با امریکا همان مواضعی است که توسط امام راحل و پس از آن، در دوران زعامت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) بیان شده و مورد تاکید قرار گرفته است.
ما معتقدیم که رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که باید از بین برود و بالاتر از آن، جمهوری اسلامی ایران بر اساس دکترین تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری باید پاسخ هر تهدیدی را با تهدید بدهد و حتی در موقع لزوم به اقداماتی فراتر از این نیز، در مقابل ددمنشی های دشمن عمل نماید.

تجربه نشان داده است که در زیر دستکش مخملین امریکا همان دست چدنی قرار دارد که امروز و پس از گذشت 4سال از دولت اوباما اکنون نمایان شده است و این ماجرای  دراز کردن دست چدنی با دستکش مخملی توسط امریکا از گذشته ادامه داشته و گویا همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

در پایان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان صراحتا اعلام می کند که در موضوع رابطه با امریکا و نشستن در پای میز مذاکره ، در پشت سر رهبری عظیم الشان و مردم ایران ، آگاهانه ایستاده است و از مواضع مدبرانه رهبری دفاع می کند و این پیمان را با خون خود امضا کرده است.

جنبش دانشجویی همچنین خطاب به ملت شریف ایران اعلام می کند که ایران اسلامی در سایه توجهات امام عصر(ارواحنا فداه) و به برکت خون شهدا که از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون شامل ایران اسلامی بوده است؛ هم اکنون در شرایط بدر و خیبر و در آستانه گذار موفقیت آمیز از پیچ تاریخی است.

ترجمان شرایط اشاره شده اینست که کشور عزیز ما در سایه اتحاد و همدلی مردم و عمل به فرامین مقام معظم ولایت امر، علی رقم وجود برخی مشکلات هم اکنون در اوج امنیت، پیشرفت و امید به آینده قرار دارد و هیچ نیازی به مذاکره با امریکای جهان خوار احساس نمی کند.

جنبش دانشجویی تاکید می کند که مذاکره با امریکا یک "ضرر نمایان" است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
    0 0
    شما که از خودتون انقدر اطمینان دارید رفراند.م بزارید ببینید مردم میخوان یا نه الکی از قول مردم زر میزنید
  • ایرانی ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
    0 0
    بسیار عالی بود مدمی که میفهمن دست دادن باآمریکا(شیطان بزرگ)چه مصیبتی داره اینطورفکر میکنن..
  • هبوط آدم ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
    0 0
    من می خوام برم دست به آب! بگو حالا که رفراندمه برا اونم رفراندم کنن دیگه!
  • ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
    0 0
    ما حتی نه یک قدم کم و نه یک قدم بیشتر از ولایت و رهبری حرکت نمی کنیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس