کد خبر 1586472
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳

به گزارش مشرق، کانال حرف حساب در ایتا مطلبی با عنوان عید ما زمانی است که دور شمس حقیقی بگردیم که برگرفته از بخشی از سخنرانی آیت الله جوادی آملی است منتشر کرد:

ما الآن در آستانهٔ فروردین هستیم. نکته‌ای که باید به آن دقت داشت این است که این زمین است که ۳۶۵ روز تلاش و کوشش کرد که یک دور به دور آفتاب بگردد. ما فکر می‌کنیم اگر زمین مثلاً پنجاه بار به دور خورشید گشت، ما نیز پنجاه سال رشد کرده‌ایم؛ در حالی که اگر انسان پنجاه مطلب علمی فهمید، پنجاه سالش است! ما باید ببینیم فروردین ما چه زمانی است! عمر هر کسی به اندازهٔ فهم و علم اوست.

«عید» ما به این نیست که زمین به دور آفتاب بگردد تا ما عمرمان زیاد شود.

ما اگر دور شمسِ حقیقی حرکتی کردیم، آن‌وقت عمر ما زیاد می‌شود و بالا می‌آید. اگر دور «اهل بیت» علیهم السلام گشتیم و از معارف این‌ها استفاده کردیم و راه این‌ها را ادامه دادیم، ما هم دور شمس گشته‌ایم و عمرمان زیاد شده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    5 3
    زمانی است که زمین خواری نکنیم از حق مردم.
  • ... IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    3 0
    عید ما زمان ظهور مولایمان حجت ابن الحسن علیهم السلام هست
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      1 0
      تا عشق و علم به مولایمان مهدی موعود عج در جانهایمان حقیقی نشود چگونه آرزوی آمدنش را بکنیم ؟!!! می ترسم که او بیاید و من هنوز غافل و گمراه باشم !!!!! خدایا توبه . اما جانم به فدایش که منتظران واقعیش دل نگران اند !!!!! به خاطر حال همه مظلومان عالم و آنهائی که جانشان را حقیقتا به دل یوسف فاطمه سلام الله علیها پیوند زده اند دعا میکنم، اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر . آمین یا رب العالمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس