ماجرای استفاده از گاز اشک‌آور در فوتبال جوانان کشور چه بود؟

نماینده هیئت فوتبال فارس در خصوص جنجال‌ها و استفاده از گاز اشک‌آور در مسابقه لیگ برتر جوانان کشور توضیح داد. 

به گزارش مشرق، علی شهریارزاده در خصوص اتفاقات دیدار تیم‌های جوانان ایمان سبز شیراز و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز اظهار کرد: این دیدار بدون هیچ مشکلی تا دقایق پایانی ادامه داشت، تا اینکه در آخرین دقایق وقت تلف شده، داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود میزبان اعلام کرد.

وی افزود: در پی این تصمیم داور، اعضای کادر فنی تیم نساجی به زمین وارد شدند و علاوه بر فحاشی، به صورت فیزیکی نیز با داور مسابقه برخورد کردند. پس از چند دقیقه درگیری، با پا در میانی عوامل اجرایی مسابقه، ضربه پنالتی نواخته شد و بازی به پایان رسید.

شهریارزاده ادامه داد: این پایان ماجرا نبود و پس از سوت پایان مسابقه، دوباره اعضای کادر فنی تیم نساجی به داور حمله‌ور شدند. نیروی انتظامی هم سعی بر تامین امنیت داور مسابقه و مشایعت به رختکن داشت، اما یک بازیکن نساجی مامور نیروی انتظامی را هُل داد و همین باعث استفاده یکی از عوامل نیروی انتظامی از گاز اشک‌آور شد که همه بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی و حتی افراد بیرون از محوطه زمین فوتبال را تحت تاثیر قرار داد.

نماینده هیئت فوتبال فارس در خصوص بازیکن خاطی تیم نساجی نیز گفت: بازیکنی که با مامور نیروی انتظامی برخورد فیزیکی کرده بود، بازداشت شد اما در نهایت با صحبتی که با عوامل نیروی انتظامی داشتیم، همکاری خوبی داشتند تا این بازیکن بتواند به پرواز تیم خود برسد.

این داور سابق فوتبال کشور، یکی از دلایل اصلی ایجاد درگیری را اعتراضات بیش از حد مربیان دو تیم و ضعف داور مسابقه در کنترل آنها عنوان کرد و گفت: اگر داور مسابقه کمی قوی‌تر عمل می‌کرد و در همان نیمه اول به مربیان دو تیم تذکر جدی و کارت زرد می‌داد، شاید اتفاقات پایان بازی رخ نمی‌داد.

دیدار تیم‌های ایمان سبز شیراز و نساجی قائمشهر از هفته پنجم دور نهایی لیگ برتر جوانان کشور، شامگاه دوشنبه، ۲۸ اسفندماه با یک گل به سود تیم شیرازی به پایان رسید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    اکر داور به مربیان کارت میداد که بیچاره را همان موقع لت و پار میکردند، فوتبال نیست ،لات بازی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس