به گزارش مشرق، کانال شهدای ایران در ایتا تصویری از دست‌نوشته سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» برای شهید علی تجلایی منتشر کرد و نوشت:

شهید تجلایی، آموزش تاکتیک در پادگان امام علی (ع) تهران، برای فرماندهان گردان‌های سراسر کشور از جمله شهید «حاج قاسم سلیمانی» را برعهده داشت؛ از این رو حاج قاسم که شناخت کاملی از شهید تجلایی داشت.

بر همین اساس زمانی که کتاب «شهادت شکار» در حال آماده‌سازی بود، تقریظی برای این کتاب نوشتند که در بخشی از آن متن، یاد شهید تجلائی را به عنوان مربی خود و فرماندهی منحصر بفرد گرامی داشته‌اند.

دست‌نوشته سردار شهید سلیمانی برای شهید علی تجلایی+ عکس

متن دست‌نوشته «حاج قاسم سلیمانی» به این شرح است:

بسمه تعالی

«این دست نوشته‌های زیبا و عبرت آمیز [کتاب شهادت شکار] را خواندم. تمام تجلی عمق قلبی شهید تجلایی بود. دینداری عمیق، بی‌تاب شهادت، شجاعت در عمل، فهم در تدبیر، ذکاوت در اداره، بیزاری از دنیا و همه توجه به خدا و قیامت، همه آن‌ها را در حیات حضوری و شهودی او ما شاهد بودیم و نورانیت فوق العاده تجلی خورشید درونی او بود.

خود همین نوشته‌ها بدون دستکاری، پیام زیبا و ارزشمندی برای هر طالب راهی به سوی خدا است. اگر کسی بتواند همان چند صفحه کوتاه او را در بحث سوسنگرد، آن حماسه ارزشمند به هنر و نوشته تبدیل کند، زیباترین جلوه بشری و غیرت و همت یک انسان را می‌تواند به نمایش بگذارد.

درود و رحمت و رضوان خداوند سبحان برآن عاشق ده‌ها بار به شهادت رسیده‌اش علی عزیز که استادم نه در آموزش بلکه در همه چیز بود و به خوبی حق این نام مبارک و زیبای علی را به جا آورد و تجلی، تجلی چنین نام نام آوری شد.

قاسم سلیمانی -- 17 مرداد 1397

دست‌نوشته سردار شهید سلیمانی برای شهید علی تجلایی+ عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    2 3
    درود به روح وروان هردونفر شما شهیدان بزرگوار با امیر مومنان ع محشور بشین چقدر حاج قاسم زیبا نوشته انگار سرداردر ادبیات هم استاد بودن مثل مسائل نظامی،اخلاق، شجاعت 🥰✌️🌷
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    0 0
    خدا رحمتشون کنه
  • IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    0 0
    عاشق شهید علی تجلایی هستم دلاور آذری سپاه اسلام. ماه تابان شبهای سوسنگرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس