۴ حمله موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان در عرض نیم ساعت

حزب‌الله لبنان نظامیان و مرکزهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله‌های موشکی و توپخانه‌ای پیاپی قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که طی چند عملیات موشکی، نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵ عصر امروز دوشنبه هجدهم مارس ۲۰۲۴ موضع رویسه القرن در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ۲ دقیقه بعد از این حمله، یعنی ساعت ۵:۰۲ عصر امروز به وقت محلی، تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه اشغالی «تله الطیحات» در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف حمله موشکی قرار داده است.‏

علاوه بر این به فاصله تنها ۳ دقیقه از عملیات دوم حزب‌الله لبنان در روز جاری یعنی ساعت ۵:۰۵ به وقت محلی، موضع صهیونیستی «زبدین» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز از سوی حزب‌الله لبنان با موشک هدف قرار گرفت.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۳۰ عصر امروز دوشنبه هجدهم مارس ۲۰۲۴ موضع بیاض بلیدا را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که آژیر هشدار در شهرک صهیونیستی «یفتاح» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی و نزدیک مرز لبنان به صدا درآمده است.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین از حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «عیتا الشعب» و اطراف شهرک «حانین» در جنوب لبنان خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس