به گزارش مشرق،کانال ابوقاسم در ایتا نوشت:

پلتفرم مورد نظر بایدن و نتانیاهو برای کمک رسانی به نوار غزه بر اساس یک ایده کاملا جامع که همه سناریوها و احتمالات لازم از جمله جنگ احتمالی حزب الله و اسرائیل را پیش بینی کرده باشد شکل گرفته است.

کریدور قبرس_غزه در پهنای مدیترانه دقیقا همان قسمت آخر نقطه عرب مد هست که قرار است هژمونی ابریشم در اوراسیا را تضعیف کند هست.

طرح های امنیتی و تجاری که صهیونیست ها در اتصال شهرک های شرقی غزه به مدیترانه از وسط غزه دنبال می‌کنند به هیچ عنوان نمایش نیست و آن ها در حال انجام. اقدامات جدی و هدفمند برای انحلال کامل مقاومت از غزه هستند.

نکته مهمی که باید درباره آن صحبت کنیم این است که دشمن صریحا از آنچه انجام خواهد داد صحبت می‌کند و ما هم می دانیم که دقیقا چه می‌خواهند.

اما وقتی نمی توان کاری کرد طبیعتا گزینه های خود را به توانمندی های محدود ایجاد شده می کنیم، یعنی می گوییم حماس به هیچ عنوان نابود نخواهد شد تا شما امنیت و تجارت غزه را تصاحب کنید و بخواهید از طریق غزه و بدون نام فلسطین کریدور_اسرائیل_اروپا راه اندازی کنید.

اینکه حماس نابود نشده است پذیرفتنی است اما آسیبی که مردم غزه در چند ماه گذشته متحمل شدند یقینا برای حماس هم تبعات اجتماعی خود را گذاشته و خواهد گذاشت.

حماس بدون مردم نمی تواند به مقاومت در غزه ادامه دهد و صهیونیست ها هم بخوبی می دانند و برای این موضوع بدنبال کوچ اجباری و یا سیاست های جمعیتی ویژه در غزه هستند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    1 0
    بچه های اسیرازادبش
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    1 0
    اسکان موقته بچه های اسیر
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    3 0
    اسکان موقته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس