به گزارش مشرق، کانال تلگرامی نواصولگرا نوشت:

در هفته‌های آغازین تجاوز رژیم به غزه، فشار افکار عمومی در جهان، باعث شده بود تا وزیرخارجه رژیم هم از زمان محدود برای اقدام نظامی به واسطه همین فشار، صحبت کند. یعنی رسانه و فشار افکار عمومی، مهمترین ابزار برای حمایت و حفاظت از غزه و متوقف نمودن رژیم در جنگ بوده و هست. ابزاری که در دو ماه گذشته به شدت تضعیف شده. همین باعث شده تا دشمن در تداوم رفتارهای وحشیانه‌ی خود، سدی پیش‌روی خود نبیند.

حال اینکه وضعیت نسبت به آن ایام بدتر هم شده است. شرایط زندگی در غزه برای تمامی ساکنین آن، به شدت سخت و غیرقابل زیست شده است. نبود آب و غذای کافی، از کار افتادن اکثریت بیمارستان‌ها، نابودی زیرساخت‌های شهری و... باعث شده تا حداقل‌های حقوق بشر زیرپا گذاشته شود. اما شرایط در عرصه رسانه و به ویژه شبکه‌های اجتماعی، آرام شده و انگار این حق صهیونیست‌هاست که اینچنین وحشیانه، مردم فلسطین را بکشند. شرایطی که علت اصلی آن، طولانی شدن جنگ و کار رسانه‌ای بلوک غرب بوده است. این شرایط باعث شده تا رژیم، حاضر به آتش بس نباشد و خواسته‌های حماس برای پایان جنگ را کنار بزند و عملا تداوم جنگ را انتخاب کند.

حال باید چه کرد؟ باید دوباره فضای رسانه را برای دشمن، آتشین و داغ کرد. باید دوباره به شکلی پیوسته و بدون خستگی، حداقل ادعاهای حقوق بشری را به رخ‌شان کشید. تصاویر آماده درباره وضعیت زندگی مردم غزه، محتواهای اصلی برای این جنگ رسانه‌ای خواهد بود. یکی از روش‌های اصلی، پرسیدن سوال از سیاستمداران و سلبریتی‌های غربی درباره این وضعیت زیر هر توییتی و حتی زیر کامنت‌های توییتر برای پاسخگو کردن آنان، است.

به هر میزان که بتوان، فشار افکار عمومی بر رژیم را افزایش داد، میزان جنگ در غزه و بمب‌ها بر سر مردم فلسطین کاهش خواهد یافت. و باید درک کنیم که وظیفه ما که امکان جنگ مستقیم با رژیم را نداریم، همین فعالیت پرکار رسانه‌ای است. دراین میان نباید توجهی به مزدوران رسانه‌ای رژیم در بین براندازان کرد. آنها دقیقا وظیفه کاهش همین فشار رسانه‌ای را برعهده دارند. همچنین، موضوعات داخلی به ویژه انتخابات نباید جبهه انقلاب در توییتر را از مهمترین مسئله جهان اسلام بازدارد. وظیفه مشخص است و باید به آن عمل کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    2 0
    کار رسانه ای : یکی از راههای موثر کشیدن نقاشی صحنه های رنج و درد کودکان و مردم مظلوم غزه و یا تصاویر چگونگی کمک رسانی ابتکاری به مردم غزه با خلاقیت های نوین هست. یک تصویر بجا میتواند به اندازه یک کتاب حرف داشته باشد. یا نقاشی هایی درجواب این سئوال : چگونه میتوان به مردم مظلوم غزه کمک رسانی کرد؟ تونل زنی : زدن تونلی از جنوب لبنان تا شمال غزه برای کمک رسانی از راه هوا زدن پل هوایی برای کمک رسانی به مردم غزه در جنوب در صورت جلب توافق مصر ادم از مورچه و ملخ و زنبور که کمتر نیست! راه دوم تصویری ، عکاسی دوقابه دو عکسه : تصاویر زندگی در غزه ، درکنارش درج زندگی لوکس و مرفع در کشورهای غربی( انعکاس تضادها)
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      0 0
      باران کامنتها رو! دم جناب مشرق گرم، و جناب مشرق، روی این قضیه شمام مسئولی حاجی جان. بیشتر این قضیه رو رسانه ایی کنید. شما که رسانه دستته برادر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس